مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرز: خدمت به دانش‌آموزان استثنایی یک عبادت است

کرج (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز با مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان دیدار و گزارشی از وضع موجود مدارس استثنایی استان ، تعداد دانش‌آموزان و مشکلات دانش‌آموزان استثنایی ارائه داد.

کد مطلب: ۸۳۵۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرز: خدمت به دانش‌آموزان استثنایی یک عبادت است

رضا کشاورز، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز با محمد دلاوریان مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرز دیدار و گفت و گو کرد.

کشاورز مباحثی همچون کمبود فضاهای آموزشی و ورزشی، مشارکت خیرین در ساخت مدارس ویژه این دانش آموزان، بالا بودن هزینه های تحصیلی و درمانی را از مسائل مهم در این حوزه بر شمرد.

در ادامه دلاوریان ضمن اظهار خرسندی از این دیدار، خدمت به دانش آموزان استثنایی را یک عبادت دانست و برخورداری از فضاهای آموزشی و ورزشی مناسب را حق بدیهی همه دانش آموزان بر شمرد و ترغیب و حمایت خیرین مدرسه ساز در توجه ویژه به مدارس استثنایی را از اولویت های کاری اداره کل نوسازی دانست.

کشاورز در ادامه با بیان اینکه با توجه به نگرش حمایت از آموزش و پرورش استثنایی و مشکلات این قشرو نیاز حمایتی گسترده در این حوزه کمک خیرین مدرسه ساز را خواستار شد .

وی در پایان افزود: این اداره با خیرینی که علاقمند هستند در حوزه آموزش و پرورش استثنایی کمک های مالی، معنویی و آموزشی داشته باشند نهایت همکاری را دارد و از این امر خدا پسندانه استقبال به عمل می آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار