معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس

همایش مدیران هنرستان‌های کشاورزی کشور در گنبدکاووس برگزار می‌شود

گرگان(پانا)-در مردادماه امسال همایش مدیران هنرستان‌های کشاورزی کشور به میزبانی گنبدکاووس و با حضور معاونان وزیر جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۵۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش مدیران هنرستان‌های کشاورزی کشور در گنبدکاووس برگزار می‌شود

فرج الله رزاقی در جلسه شورای آموزش و پرورش در شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: برگزاری این همایش می‌تواند توانمندی‌ها و قابلیت‌های دانش‌آموزان حوزه هنرستان کشاورزی که در حال حاضر, در 12 هکتار باغداری می‌کنند و همه مراحل کاشت, داشت و برداشت را به صورت عملی تجربه می‌کنند, به نمایش گذاشته می‌شود.

وی درباره دانشگاه فرهنگیان افزود: این دانشگاه یک موقعیت مناسب برای شرق گلستان است که به علت کمبودهای آموزشی در سال تحصیلی 97-96 نتوانست پذیرش دانشجو داشته باشد و در سال جاری ,ظرفیت ثبت‌نام 600 دانشجو را دارد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: برای ایجاد فضای مناسب برای دانشجویان و عدم از دست دادن موفقیت های این دانشگاه, فضای آموزشی این دانشگاه به دبیرستان نمونه دولتی بقیه‌الاعظم که یک محیط دانشگاهی با همه امکانات لازم است منتقل می‌شود.

رزاقی در زمینه ساماندهی نیروی انسانی فرهنگیان تاکید کرد: تامین نیروی انسانی مدارس خاص, براساس دستورالعمل مانند مدارس عادی محاسبه می‌شود و این مدارس می‌توانند برای به کارگیری نیروهای رسمی و پیمانی خود از محل درآمد مدرسه، تامین نیرو کنند.

وی یادآور شد: برای سال تحصیلی جاری, براساس دستورالعمل تنها باید تا 20 شهریور ماه, مدیران و معلمان ساماندهی شوند و تکالیف معاونان از 20 شهریور ماه سال جاری تعیین می‌شود و در سال جاری تنها یک معاون به عنوان معاون ابلاغ می‌شود و در مدارس معاون پرورشی, آموزشی و اجرایی تقسیم وظایف خواهد شد.

مدیر آموزش و پروش شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به محدودیت فضای اداری آموزش و پرورش و عدم پارکینیک مناسب در حوالی ساختمان اداری, در حال رایزنی جابجایی فضای اداری هستیم که در صورت قطعی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رزاقی اظهار کرد: تاکنون 2 چمن مصنوعی در حوزه دانش آموزی و فرهنگیان در شهرستان گنبدکاووس به بهره‌برداری رسیده است و هفته آینده نیز یک چمن مصنوعی افتتاح می‌شود.

وی افزود: با توجه به گستردگی حوزه شهرستان گنبدکاووس تلاش داریم در حوزه شهرستان برای جلوگیری از ترافیک و استفاده از فضای ورزشی فرهنگیان و دانش آموزان, 4 زمین چمن مصنوعی افتتاح کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس درباره فعالیت‌های شورای دانش‌آموزی تصریح کرد: در مجمع شورای دانش‌آموزی شهرستانی گنبدکاووس 22 نفر, شامل 11 پسر و 11 دختر انتخاب شدند که از این تعداد 4 نفر ( 3 پسر و یک دختر) در انتخابات اسفندماه سال گذشته استانی برگزیده شدند و در مجمع شورای دانش آموزی کشوری نیز 2 نفر از استان گلستان, یک نفر از گرگان و محمدرضا محمدنیا از گنبدکاووس انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار