مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز: 11 طرح صنایع دستی و گردشگری برای اعطای تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند

کرج (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز از معرفی 10طرح فراگیر اشتغال روستایی و یک طرح شهری در استان البرز به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۵۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز: 11 طرح صنایع دستی و گردشگری برای اعطای تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند

فخرالدین صابری، مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری البرز در این باره گفت: ده طرح روستایی پس از معرفی در سامانه کارا و تشکیل پرونده و تایید در کمیته فنی استان به بانک‌های عامل برای پرداخت وام معرفی شده‌اند.

صابری افزود: تسهیلات اعطا شده در حوزه روستایی و عشایری با نرخ سود شش درصد بوده است که از این طرح‌ها چهار طرح مربوط به صنایع دستی و شش طرح دیگر در حوزه بوم‌گردی و گردشگری بودند.

وی اضافه کرد: جمع مبلغ تسهیلات طرح‌های روستایی و عشایری به مبلغ 46 میلیون و 106هزار و 700 تومان بوده که پیش‌بینی می‌شود در این حوزه شاهد اشتغال ۱۵۴ نفر نیز باشیم.

وی در ادامه گفت: یک مورد نیز در اشتغال فراگیر در شهر کرج پس از تشکیل پرونده و تایید در کمیته فنی به بانک عامل معرفی شده است. که میزان اعتبار این طرح ۱۵۰۰میلیون ریال بوده که با نرخ ۱۶ درصد است و پیش‌بینی می‌شود چهار نفر نیز در این حوزه اشتغال پیدا کنند.

صابری در پایان گفت: طرح‌های دیگری نیز در حوزه‌های مختلف وجود دارند که پس از انجام بررسی‌های لازم و تایید در کمیته فنی استان این طرح‌ها نیز به بانک‌های عامل برای اعطای تسهیلات معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار