بررسی مشکلات ساکنین مسکن مهر ماهدشت با هدف بهبود شرایط زندگی

کرج (پانا) - معاون امور عمرانی استانداری به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با حضور در مسکن مهر البرز شهر ماهدشت از نزدیک مشکلات ساکنین این شهرک را بررسی و دستورات لازم در خصوص مرتفع نمودن این مشکلات، صادر نمودند.

کد مطلب: ۸۳۵۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مشکلات ساکنین مسکن مهر ماهدشت با هدف بهبود شرایط زندگی

در ابتدای این جلسه که امام جماعت شهرک مهر ماهدشت به نمایندگی از ساکنین این شهرک به مشکلات و درخواستها از جمله روشنایی شهرک، آسفالت ورودی مسکن مهر، حمل و نقل عمومی در داخل شهرک و همچنین اتوبوس رانی به مترو، وجود سگهای مزاحم، کمبود فضاهای عمومی از قبیل آموزشی - تفریحی و درمانی و همچنین نامگذاری خیابانهای شهرک مهر البرز اشاره کرد.

سپس تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص موارد ذکر شده عنوان داشت: برطرف کردن مشکلات مسکن مهر فقط بر عهده وزارت راه و شهرسازی نیست و این امر مستلزم همکاری تمام نهادها می باشد و اداره کل راه و شهرسازی استان البرز آماده است با واگذاری زمین به دیگر نهادهای خدمات رسان به بهبود وضع مردم شریف ساکن مسکن مهر کمک کند.

رضایی در این خصوص به ذکر چند مورد اشاره کرد و گفت: جهت تجهیز بخش درمانی در مسکن مهر تا کنون 2 بار فراخوان واگذاری زمین صادر شده است ولی متاسفانه تاکنون کسی پیش قدم نشده است.

در پایان خسرو ارتقایی معاون عمرانی استانداری البرز پس از شنیدن تمام نظرات از سوی مسئولین حاضر در جلسه گفت: جهت ساخت درمانگاه هم از سوی علوم پزشکی استان پیگیری لازم به عمل آید و هم اداره کل راه و شهرسازی استان البرز زمین لازم را به بخش خصوصی اختصاص دهد تا در آینده نزدیک شاهد احداث فضای درمانی مناسب در این سایت باشیم.

ارتقایی همچنین در خصوص ورودی مسکن مهر و خطراتی که برای ساکنین این منطقه به همراه دارد گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز به طور موقت این مسیر را ایمن سازی کند تا با تخصیص بودجه مناسب و اجرای طرح دائم و ایمن از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز مسیر امن و بی خطری را شاهد باشیم.

ارتقایی در پایان به شهرداری ماهدشت دستورات لازم در خصوص جمع آور آبهای سطحی ، کاشت نهال و ایجاد فضای سبز و جمع آوری سگهای مزاحم در منطقه به کمک نهادهای مردمی و غیر دولتی را صادر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار