قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

وظیفه شورای یاوران معروف پرداختن به ذکر لسانی است

ارومیه (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: وظیفه شورای یاوران معروف پرداختن به ذکر لسانی بوده و در مدارس به عهده شورای یاد آوران می باشد.

کد مطلب: ۸۳۵۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه شورای یاوران معروف پرداختن به ذکر لسانی است

قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش گفت: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان اولین رکن در جامعه باید در مدارس به جدیت اجرا و از گروه های یاد آوران معروف که از دانش آموزان تشکیل می شود در این امر استفاده شود.

وی در ادامه بر لزوم ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برای احیا و ترویج آموزه های دینی تاکید کرد و افزود: طرح یادآوران به عنوان شوراهای امر به معروف در مدارس فعالیت می کند.

قاسمی افزود: انتظار جامعه از آموزش وپروش در خصوص فریضه امر به معروف بالاست چراکه جامعه، معلمان را به عنوان انسانهای معنوی و در زمره بهترین الگوهای جامعه در نظردارد.

معاون پرورشی و فرهنگی مدیر کل آموزش و پروش استان گفت: اجرای طرح یادآوران معروف در مدارس با هدف تقویت معروفات و کم رنگ کردن منکرات در جامعه با همکاری شوراهای امر به معروف در مدارس صورت می گیرد.

وی ادامه داد: طرح یاوران معروف که از فرهنگیان و کارکنان تشکیل میشود در مدارس گفت: این طرح به‌منظور توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اجرا می‌شود.

قاسمی افزود: وظیفه شورای یاوران معروف پرداختن به ذکر لسانی است و در مدارس به عهده یاد آوران معروف می باشد.

معاون پروشی و فرهنگی مدیر کل آموزش و پرورش استان‌ گفت: آموزش و پرورش و خانواده دونقش مهم و اساسی در تربیت انسان های جامعه بر عهده دارند.

قاسمی افزود: آموزش و پرورش در اجرای امر به معروف و نهی از منکر پیشقدم بوده و امر به معروف و نهی از منکر بعنوان اولین رکن جامعه به نحو احسن در مدارس اجرا می شود.

وی گفت: انسان هر اندازه خود را در محضر الهی ببیند خود کنترلی بزرگ معنوی در درون خویش خواهد داشت.

معاون پرورش و فرهنگی مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: نباید در انجام امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و مدارس کوتاهی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار