سرمایه گذاری در بخش دهیاری در دولت یازدهم چهار برابر یک دهه قبل است

تبریز(پانا) - مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بیان کرد: میزان سرمایه گذاری در بخش دهیاری ها در دولت یازدهم 12هزار و 500 میلیارد تومان است که حدود چهار برابر میزان سرمایه گذاری در این حوزه در یک دهه اخیر است.

کد مطلب: ۸۳۵۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه گذاری در بخش دهیاری در دولت یازدهم چهار برابر  یک دهه قبل است

اسماعیل زیارتی در همایش روز ملی دهیاران با بیان این که لازمه توسعه روستایی اختیار بخشی به دهیاران است، گفت: امروزه نگاه دولت به روستاها نگاهی سخاوتمندانه است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با ابراز نگرانی از سرمایه گذاری های کلان درشهر ها اظهار کرد: متاسفانه امروزه تمامی سود حاصل از تولیدات روستایی صرف سرمایه گذاری در شهر ها می شود.

زیارتی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در روستا ها می بایستی در حوزه اشتغال باشد، بیان کرد: از سال 1382 تا به حال 15 هزار و 500 میلیون تومان صرف حوزه دهیاری شده است که 75 درصد این مبلغ در دولت یازدهم سرمایه گذاری شده است.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این همایش ضمن تاکید بر لزوم تغییر نوع نگاه به مسائل توسعه روستایی بیان کرد: تامین مالی لازمه توسعه روستایی است.

مجید خدابخش افزود: امروزه تنها هدف ما توسعه روستا ها بصورت همه جانبه است.

وی اظهار کرد: تنها راه نجات روستاها وضعیت کنونی توسعه آنها بوسیله تلفیقی از صنعت و سنت است.

در انتهای این مراسم از دست‌اندرکاران غرفه استان آذربایجان شرقی در سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر کشور قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار