عامل محرومیت پرسپولیس مشتری بیرانوند؛ پیشنهاد میلیاردی روی میز مدیران پرسپولیس

تهران (پانا) – گلر شماره یک تیم ملی ایران با پیشنهادی بزرگ از سوپر لیگ ترکیه روبرو شده است.

کد مطلب: ۸۳۵۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
عامل محرومیت پرسپولیس مشتری بیرانوند؛ پیشنهاد میلیاردی روی میز مدیران پرسپولیس

در حالی که علیرضا بیرانوند 4 سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و این روزها در مرخضی دوهفته‌ای پایان جام جهانی به سر می‌برد، اما یک سایت ترکیه‌ای در خبری مدعی شد او در آستانه حضور در تیمی از سوپرلیگ ترکیه قرار دارد.

سایت گونباکیس پس از تمجید از علیرضا بیرانوند به دنبال درخشش در جام جهانی و مهار پنالتی کریستیانو رونالدو در دیدار تیم‌های ملی ایران و پرتغال که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، از تلاش باشگاه ریزه اسپور برای خرید بیرانوند خبر داد.

این سایت در خبر خود آورده است که باشگاه ریزه اسپور تلاش‌های خود را برای این انتقال آغاز کرده اما می‌داند که قرارداد گلر شماره یک تیم ملی ایران با باشگاه پرسپولیس مانع سختی بر سر این انتقال خواهد بود.

مبلغ پیشنهادی باشگاه ریزه اسپور برای خرید بیرانوند از پرسپولیس 450 هزار یورو است، رقمی که با شرایط این روزهای ارز در ایران بیش از 4 میلیارد و 200 میلیون تومان نصیب باشگاه پرسپولیس خواهد کرد.

پرسپولیس به غیر از بیرانوند دو گلر دیگر در لیست خود دارد، رادوشوویچ یکی از محبوب‌ترین نیمکت‌نشین‌های پرسپولیس نزد هواداران تنها گزینه برای جانشینی بیرانوند محسوب می‌شود. ابوالفضل درویشوند هم گلر سوم این تیم است که به نظر می‌رسد با جدایی بیرانوند گلر دوم تیم خواهد شد و برانکو با توجه به محرومیت پرسپولیس مجبور خواهد شد از تیم امید این باشگاه برای دروزاه‌بان سوم کمک بگیرد.

ریزه اسپور تیمی است که مهدی طارمی با انتقال به آن و بازگشت به پرسپولیس باعث شد این تیم از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار