مدیر آموزش و پرورش بیرجند خبر داد:

99 درصد مردم شهرستان بیرجند از سواد برخوردار هستند

بیرجند (پانا) - مدیر آموزش و پرورش بیرجند با اشاره به اینکه 99 درصد از مردم شهرستان بیرجند از نعمت سواد برخوردار هستند،گفت: تلاش ما این است که بتوانیم یک درصد باقیمانده را نیز از سواد بهره مند کنیم.

کد مطلب: ۸۳۵۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
99 درصد مردم شهرستان بیرجند از سواد برخوردار هستند

محمد رضا ضیایی مدیر آموزش و پرورش بیرجند صبح امروز در نشست شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان بیرجند گفت :این نشست، اولین جلسه مستقل شورای پشتیبانی سواد آموزی سطح شهرستان است که جدای از شورای آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

ضیایی گفت: انسداد بی سوادی یکی از فاکتورهای اساسی است که آموزش و پرورش در آن فعالیت می کند و باید در این زمینه اهتمام ویژه صورت گیرد.

مدیر آموزش و پرورش بیرجند با اشاره به اینکه 99 درصد از مردم شهرستان بیرجند از نعمت سواد برخوردار هستند،گفت: تلاش ما این است که بتوانیم یک درصد باقیمانده را نیز از سواد بهره مند کنیم.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه سواد آموزی بیرجند در سال تحصیلی گذشته گفت: در 70 حوزه سواد آموزی امتحانات و آزمون ها به بهترین نحو ممکن برگزار شده است .

ضیایی ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی تحت عنوان داستان یک زندگی که با حضور 700 نفر از سواد آموزان برگزار شد نیز از اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش بیرجند در ادامه گفت: در هفته درختکاری ، به یاد 172 شهید سواد آموزی، 172 اصله نهال در شهرستان بیرجند قرس شد.

وی در پایان از برگزاری شورای آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در هفته جاری خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار