معاون اداره کل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس

مراسم کلنگ زنی ساخت آموزشگاه خیر ساز در روستای آق قایه

گرگان(پانا)-کلنگ احداث یک واحد آموزشی در روستای 'آق قایه' از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس با حضور رییس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان و مسئولین شهرستانی به زمین زده شد.

کد مطلب: ۸۳۵۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم کلنگ زنی ساخت آموزشگاه خیر ساز در روستای آق قایه

در مراسم آغاز عملیات اجرایی دبستان دخترانه نیایش روستا آق قایه، معاون اداره کل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: این واحد آموزشی با زیربنای 190 مترمربع و با هزینه دو میلیارد ریال درقالب افزایش کلاس های درس به دبستان فعلی این روستا احداث می شود.

فرج الله رزاقی افزود: مبلغ یک میلیارد ریال از هزینه ساخت این واحد آموزشی توسط یکی از خیرین روستای آق قایه به نام خانم 'آنه گل اللهیاری'و بقیه نیز از محل اعتبارات اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان تامین می شود.
وی با قدردانی از خیر مشارکت کننده در احداث این واحد آموزشی اضافه کرد: درحال حاضر 26 پروژه مدرسه سازی با تعهد و مشارکت خیرین، بانک ها و برخی نهادها و بنیادهای کشور در دستور کار قرار دارد که تا پایان امسال تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.
رزاقی، کمک به مدرسه سازی را امری با ارزش و از سرمایه های معنوی برای فرد مشارکت کننده دانست و تصریح کرد: مشارکت در مدرسه سازی با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مردم، نشان از ایمان و اعتقاد راسخ و بالای خیرین در این راه خداپسندانه است. دراین مراسم که معاون عمرانی فرماندار ویژه گنبد و مسئول مشارکت های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان هم حضور داشتند، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز گنبد و رییس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان در سخنان جداگانه ای از تلاش های خیرین در امر مدرسه سازی قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار