سر دبیر ماهنامه آموزشی ، تحلیلی و اطلاع رسانی رشد معلم در سنندج :

ماهنامه رشد معلم یکی از ابزارهای مهم برای توانمند سازی معلمان است

سنندج(پانا)-سر دبیر ماهنامه آموزشی ، تحلیلی و اطلاع رسانی رشد معلم در سنندج گفت : یکی از ابزارهای مهم برای توانمند سازی معلمان نشریه رشد معلم است که با مشارکت خود معلمان و مخاطبان تهیه ، تدوین و چاپ می شود .

کد مطلب: ۸۳۵۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
ماهنامه رشد معلم یکی از ابزارهای مهم برای توانمند سازی معلمان است

محمد رضا حشمتی سر دبیر ماهنامه آموزشی ، تحلیلی و اطلاع رسانی رشد معلم با اشاره به سابقه 54 ساله انتشار مجلات رشد و اهداف آن ، مجله رشد را یکی از اجزاء بسته آموزشی دانست .

وی با اشاره به تفاوت های مجله با کتاب ، تنوع و دارا بودن قالب های مختلف از جمله قصه ، شعر و ... را از ویژگی های مجله نام برد و اظهار داشت : رشد معلم از رسانه های پر شماری است که برای فعالیت های کلاسی پیش بینی شده است .

محمد رضا حشمتی یکی از ویژگی های بارز رشد معلم را تهیه و تدوین آن با مشارکت مخاطبان عنوان کرد و اظهار داشت : محتوای این نشریه با همکاری معلمان تهیه و چاپ می شود .

حشمتی یکی از برنامه های دست اندرکاران این نشریه را بهره گیری از پتانسیل استانها عنوان کرد و با بیان اینکه تا کنون صفحاتی از شماره های قبل رشد معلم به معرفی توانمندی معلمان استانها اختصاص یافته است، تصریح کرد : این ماهنامه آمادگی دارد تا در شماره های بعدی به توانمندی معلمان کردستان پرداخته و از مشارکت آنان استفاده کند .

سر دبیر ماهنامه آموزشی ، تحلیلی و اطلاع رسانی رشد معلم با اشاره به ویژگی های کردستان و توانمندی معلمان استان گفت : دبیرخانه رشد معلم در نظر دارد فعالیت های معلمان دلسوز و خلاق استان در این نشریه منعکس و در این خصوص اقدامات مشترک صورت گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار