مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی: مهمترین کار سمن‌ها تزریق امید به جامعه است

بیرجند(پانا) - مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی در جلسه هم اندیشی دبیران سمن ها با مدیر کل ورزش وجوانان بیان کرد: پذیرش انتقاد ویژگی بسیار مثبتی است و نشان‌دهنده نقطه ضعف نیست .

کد مطلب: ۸۳۴۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی: مهمترین کار سمن‌ها تزریق امید به جامعه است

مهران سرپرست افزود : درحوزه مدیریتی افراد باید درچارچوب قوانین کار خود را انجام دهند ، دررویکردهای سیاسی نیز باید ازجوانان استفاده شود واین فعالیت ها باید در یک چهار چوب زمانبندی شده باشد .

مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان بااشاره به اینکه استفاده از نیروی جوان باید در حوزه مشخص ومناسب باشد گفت : باید از انجام فعالیت های تکراری پرهیز شود وبا همفکری سمن ها وبا نهادینه سازی کارگروهی به سوی وظیفه ای که برعهده سمن هاست یعنی ماموریت رصد وسایش فعالیت سایر دستگاه ها در حوزه جوان گام برداریم.

وی افزود : باید به دنبال ماوموریت ویژه ای باشیم وساختار نویی را طراحی کنیم که کاملا استاندارد باشد دراین صورت است که مشکلات در جای خودش حل میشود .

مهران سرپرست مدیر کل ورزش وجوانان استان بیان کرد: ورود جوانان درامور اجرایی باید سنجیده باشد ، بسیاری از مشکلات ما ناشی از عدم مشورت برای حل مشکل است ، چون مشکلات در زمان خودشان مدیریت نشدند امروزه تبدیل به بحران شدند.

سرپرست همچنین اضافه کرد : مهمترین بحث در کشور ما مدیریت است ، دبیران سمن ها باید در ابتدا نیاز ها ، مشکلات ومسائل را شناسایی کنند وعوامل بهتر شدن اوضاع را در جهت بهبود بخشیدن اوضاع به کار بگیرند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان در خصوص هدفمند کردن اعتبارات گفت : با هدفمند کردن اعتبارات به اندزه کافی به همه سمن ها پول جهت اجرای برنامه هایشان خواهد رسید وی تاکید کرد: باید بتوانیم هدفمند وبرنامه ریزی شده از اعتبارات استفاده کنیم واین برنامه ریزی باید براساس فرد وشرایط منطقه باشد .

سرپرست دررابطه با بحث توزیع اعتبارات بیان کرد : توزیع اعتبارت در شهرستان ها باتوجه به جمعیت منطقه وآسیب های اجتماعی آن منطقه ودر معرض خطر آسیب بودن آن داده شده است .

وی افزود : در شهرستان هایی که جمعیت بالاتری دارند کارگاه های بیشتری برگزار شده است که این کارگاه ها باید برای جوانانی که نیاز به شرکت در این کارگاه ها دارند برگزار شود .

مدیرکل ورزش وجوانان استان در پایان ضمن اشاره به آموزش مدرسان ومشاوران کارآزموده جهت برگزاری کارگاه‌ها بیان کرد: کارگاه آموزشی در کشور برگزار شد که سهمیه استان ما 30 نفر بود و به ازای هر نفر یک میلیون تومان هزینه شده بود ولی متاسفانه ازاین تعداد فقط یک نفر در این کارگاه شرکت کرد و 29 میلیون تومان هزینه به هدر رفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار