درفرمانداری اهواز انجام شد:

دیداربزرگان صابئین مندایی با سرپرست فرمانداری

اهواز (پانا) - ظهر امروز سه شنبه جمعی از صابئین مندایی با حضور در فرمانداری، با جمال عالمی نیسی سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۳۴۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دیداربزرگان  صابئین مندایی با سرپرست فرمانداری

جمعی از بزرگان صابئین مندایی در این دیدار ضمن تبریک از انتصاب عالمی نیسی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز، این انتصاب را به فال نیک گرفته و برای وی آرزوی موفقیت کردند.

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در ادامه با بیان اینکه همه آیین ها،اقوام و اقلیت های دینی حول خداشناسی و وحدت هستند، گفت: تفاوت در روش هاست ولی در نهایت همه به وحدت و توحید ختم می شود و اصول برای همه یکی است.

جمال عالمی نیسی با تاکید بر اینکه همه آیین ها،اقوام و اقلیت های دینی از حقوق شهروندی یکسان برخوردارند،ادامه داد:صابئین مندایی همگام با دیگر آیین ها در دفاع از کشور نقش داشتند و شهدای زیادی را تقدیم ایران اسلامی کردند.

وی گفت: صابئین مندایی تعامل و سازگاری خوبی با دیگر اقوام در استان خوزستان دارند و اظهار امیدواری کرد،که بتواند به عنوان یک خادم برای مردم شهرستان اهواز کار کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در پایان به مشکلات مطرح شده از سوی پیروان صابئین مندایی در این دیدار اشاره کرد و از بررسی و پیگیری جهت رفع این مشکلات خبر داد.

در این دیدار نمایندگان مندایی یک جلد کتاب مقدس خود را به جمال عالمی نیسی سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز هدیه دادند.

گفتنی است صابئین مندایی پیروان حضرت یحیی (ع) از پیامبران بزرگ الهی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار