گشایش هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب‌بازی

تهران (پانا) - هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب‌بازی امروز با حضور مقام‌های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، رئیس شورای ملی اسباب بازی کشور، برخی از اعضای شورای شهر و مشارکت ده‌ها شرکت داخلی در سالن حجاب مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران آغاز به کارکرد.

کد مطلب: ۸۳۴۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
گشایش هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب‌بازی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی؛شهروندان و خانواده‌ها می‌توانند از امروز تا 15 تیراز این نمایشگاه زیبا دیدن کنند و با بازی‌ها و جدیدترین اسباب بازی‌های تولیدی مناطق مختلف کشورمان آشنا شوند.

هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب‌بازی با رویکرد ملی برپا می‌شود و شامل بازی و اسباب‌بازی ایرانی، اسلامی و صدها نوع بازی‌های مختلف فکری و همچنین بازی‌های بومی است.

معرفی اسباب بازی‌های موثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان، آشنایی تولیدکنندگان با نیاز های این قشر، ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی و ترویج مبانی اصولی ارتباط آگاهانه، یکپارچه‌سازی فعالیت‌های حوزه اسباب‌بازی، ایجاد فرهنگ انتخاب درست اسباب‌بازی، ایجاد فضای فرهنگی و توسعه سرگرمی و اسباب‌بازی مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه که با رویکرد تولیدات ملی و حمایت از صنعت اسبا‌ببازی داخلی برگزار شده است شرکت‌های تولید‌کننده داخلی صدها مدل از انواع اسباب‌بازی‌های الکتریکی، ربات‌ها، انواع چرتکه، پازل، بازی‌های رنگ‌شناسی، خمیربازی و بازی‌های کمک آموزشی را در معرض دید علاقه‌مندان به ویژه کودکان و نوجوانان قرار داده‌اند.

در هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب‌بازی؛ اسباب‌بازی و تولیداتی که با تایید شورای نظارت بر اسباب‌بازی کشور برپا شده است اسباب‌بازی و تولیداتی که متناسب با فرهنگ ایرانی، اسلامی طراحی و تولید شده است و برای رشد و شکوفایی کودکان مفید است، عرضه شده است.

یکی از اتفاق‌های خوب این نمایشگاه ارائه مشاوره به خانواده‌ها جهت انتخاب اسباب‌بازی مناسب، برگزاری کارگاه‌های رنگ‌شناسی، کارگاه اسباب‌بازی و حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و اجرای برنامه‌های متنوعی برای کودکان و خانواده‌ها است.

هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب‌بازی از امروز تا 15 تیر هر روز از ساعت 9 صبح الی 20 (8 شب) در محل سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آماده بازدید علاقهمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار