فرماندار ملارد:

مصرف کالای با کیفیت ایرانی در گرو عزم ملّی و فرهنگ سازی اجتماعی است

ملارد (پانا)-چهارمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ملاردبا حضور فرماندار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۴۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مصرف کالای با کیفیت ایرانی در گرو عزم ملّی و فرهنگ سازی اجتماعی است

خطیبی در چهارمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ملارد، ضمن گرامیداشت صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: باید فرهنگ سازی برای مصرف کالای ایرانی و حمایت از آن به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

وی در ادامه افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ارکان مهم تبیین اقتصاد مقاومتی و راه نجات کشور از تنش های اقتصادی است که بر این اساس اقدامات زیرساختی و اصلاحی بی سابقه ای از سوی دولت تدبیر و امید در این زمینه صورت گرفته است.

خطیبی گفت : نیاز جامعه امروز ما فرهنگ سازی مصرف کالای با کیفیت و استاندارد ایرانی است که رونق تولید ملی، اقتصاد کشور و اشتغال فرزندان این مرز و بوم را به همراه دارد و باید نشر این ارزش فرهنگی مورد توجه تمام دستگاه ها به عنوان ضرورتی مهم قرار گیرد.

وی تصریح کرد :در امر مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی هم باید با استفاده از توان و ظرفیت اقشار مختلف مردم، با نشر ارزش های فرهنگی ، اجتماعی و مذهبی موضوع را به یک مطالبه عمومی تبدیل کنیم.

/خبرنگار:فرهاد احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار