استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد:

سقف اعطای تسهیلات به طرح های بالای 6 میلیارد تومان برداشته شود

بیرجند (پانا) - استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال گذشته 254 میلیارد تومان توسط بانک های استان به بحث اشتغال بوده است، از معاون وزیر کشور خواست ، سقف اعطای تسهیلات به طرح های بالای 6 میلیارد تومان  برداشته شود.

کد مطلب: ۸۳۳۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
سقف اعطای تسهیلات به طرح های بالای 6 میلیارد تومان برداشته  شود

محمد مهدی مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی لحظاتی پیش در دهمین شورای تخصصی اشتغال استان که با حضور بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه اختیارات مجامع استانی کم است ، گفت: در حال حاضر اعتبارات به میزانی نیست که پاسخگوی نیاز استان ها باشد و استانداران توان تصمیم گیری را ندارند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال گذشته 254 میلیارد تومان توسط بانک های استان به بحث اشتغال بوده است، از معاون وزیر کشور خواست ، سقف اعطای تسهیلات به طرح های بالای 6 میلیارد تومان برداشته شود.

مروج الشریعه در ادامه صحبت های خود، با اشاره به اینکه برای جذب و آوردن سرمایه گذاران به استان ، می بایست بعضی از موارد حتی در کمترین میزان برای سرمایه گذاران قرار داده شود ، گفت: حدود 76 درصد از 100 میلیارد اعتبار کارگروه ملی اشتغال که خراسان جنوبی آن را ارائه داده است ، تصویب شده است.

وی پایداری جامعه را در قبال ارائه تسهیلات به حوزه های مختلف از جمله اشتغال عنوان کرد و ادامه داد:اگر روند اجرای فرایند ها نیز تسریع شود ، تا حد زیادی مشکلات حل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار