تفاهم نامه همکاری بین وزارت دفاع و سازمان اوقاف امضا شد

تهران (پانا) - تفاهم نامه همکاری بین وزارت دفاع و سازمان اوقاف و امور خیریه در جهت توسعه و ترویج فرهنگ وقف در حوزه دفاع، امنیت، علم و فناوری به امضا رسید.

کد مطلب: ۸۳۳۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه همکاری بین وزارت دفاع و سازمان اوقاف امضا شد

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، به منظور بهره برداری از امکانات، توانمندی ها و ظرفیت های مشترک در برای توسعه و ترویج فرهنگ وقف و ارتقاء نقش آن در حوزه دفاع و امنیت و علم و فناوری و دیگر حوزه های همکاری نظیر قرآن، موقوفات و بقاع متبرکه، تفاهم نامه همکاری بین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان اوقاف و امورخیریه امضاء شد.

امیرسرتیپ امیر حاتمی در این مراسم بیان داشت: با امضای این تفاهم نامه بستر لازم برای کسانی که بخواهند در حوزه مقدس جهاد فی سبیل الله و تولید امنیت مشارکت داشته باشند فراهم خواهد شد و در واقع این بابی از ابواب بهشت است که مردم نیکوکار می توانند با مشارکت در این امر خیر در مسیر نورانی بهشت قدم بردارند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در این مراسم با بیان اینکه بدون امنیت، اقتصاد معنی ندارد، اظهار داشت: در سایه امنیت اقتصادی و رونق تولید، نعمت ها بر انسان ها گوارا می شود و بدون امنیت این نعمت ها توام با تلخی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری با وزارت دفاع افزود: مشارکت سازمان اوقاف در حوزه امنیت و دفاع برگرفته از آیات الهی است و تلاش داریم مردم را در حوزه پژوهش و تحقیق دفاعی و امنیتی مشارکت دهیم.

وی با بیان اینکه دشمنان فکر تسلط بر جمهوری اسلامی ایران را با خود به گور خواهند برد، اضافه کرد: دفاع و امنیت یکی از حوزه های مهم و اساسی برای کشور است که دشمنان برای تسلط بر این مهم، تلاش های بسیاری دارند اما مثل همیشه ناکام خواهند ماند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با دعوت از تمام خیران و واقفان برای مشارکت در این حوزه مهم و بازدارنده برای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: سرریز مسائل دفاعی نقش به سزایی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و .... دارد لذا خیران و واقفان سرمایه خود را در این حوزه به کار بگیرند تا شاهد افزایش بیش از پیش قدرت ایران باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار