عضو شورای اسلامی شهر یزد:

کم‌آبی و بی‌آبی در شهر یزد جدی است

یزد (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: مردم ما سهم خود را بابت کم‌مصرف کردن آب می‌پردازند و به سمت صرفه‌جویی می‌روند.

کد مطلب: ۸۳۳۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
کم‌آبی و بی‌آبی در شهر یزد جدی است

مهدی کاشفی‌زاده عصر امروز در هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر یزد در سخنان پیش از دستور در خصوص عملکرد یکی از پیمانکاران شهرداری گفت: پیمانکار سوژه‌ای را به دست صداوسیما مرکز یزد داده بود که نزدیک به دو ساعت روی این قصه مانور داده شد.

وی با اشاره به اینکه قسمتی از خیابان کاشانی که در حال فرش شدن توسط پیمانکار بود و مقداری از آب شرب استفاده کرده بودند، افزود: مقداری آب را مغازه‌داران در اختیار پیمانکار گذاشته بودند علی‌رغم اینکه تانکر آب در آن محل بود، افرادی که نظارت بر کار پیمانکاران می‌کنند، نظارت خود را تقویت و ناظران قوی را در آن محل بگذارند.

کاشفی‌زاده تصریح کرد: برای بعضی مکان موزاییک درجه‌دو تهیه می‌کنند؛ اما موزاییک درجه‌یک استفاده می‌کنند و آنجا را فرش می‌کنند و با توجه به اهمیت آب شرب، فرش کردن قسمتی از خیابان کاشانی زیاد طول کشیده و بعضی از سازمان‌ها و ارگان‌ها به‌مانند اداره گاز، آب و برق عملیاتی که می‌خواهند عملیاتی انجام دهند کار شهرداری را با مقداری تأخیر روبرو می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد بابیان اینکه کم‌آبی و بی‌آبی در شهر یزد جدی است، اظهار داشت: در جلسه‌ای ریاست شورا گفتند سازمان پارک‌ها و فضای سبز توسط آب پساب آبیاری شود، که همکاری سازمان آبفا و وزارت نیرو و دیگر ارگان ها را با شهرداری می‌طلبد و از چند سال پیش بسیاری از کنتورها تغییر اداره آبفا قرارگرفته و در مقابل، آن‌ها آب چاه‌ها را در اختیار سازمان پارک‌ها قراردادند که فضای سبز توسط آب چاه و سیستم قطره‌ای آبیاری شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم ما سهم خود را بابت کم‌مصرف کردن آب می‌پردازند و به سمت صرفه‌جویی می‌روند، ابراز داشت: سازمان‌ها، ارگان‌ها، کارخانه‌ها و صنایع پرآبخواه کدام قسمت از کار را بر عهده می‌گیرند و در آب شرب صرفه‌جویی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار