​درخشش بازی ایرانی Flipping Filip در رویداد وایت نایتز سن پترزبورگ​

تهران (پانا) - ​بازی ایرانی Flipping Filip موفق شد در رویداد وایت نایتز 2018 جوایز بهترین قصه‌گویی و جایزه بزرگ بخش Indie Game Cup را به خود اختصاص دهد.

کد مطلب: ۸۳۳۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
​درخشش بازی ایرانی Flipping Filip در رویداد وایت نایتز سن پترزبورگ​

به گزارش روابط عمومی بنیاد بازیهای رایانه ای، کنفرانس وایت‌ نایتز یک کنفرانس تجاری بین‌المللی در صنعت بازی‌های ویدیویی است که چهار بار در سال در پراگ، قبرس، سن پترزبورگ و مسکو برگزار می‌شود. هر سال بیش از 4000 نفر در این رویداد حضور می‌یابند در حالی که افراد موثر و مهم صنعت گیم نیز در این کنفرانس شرکت می‌کنند. یکی از بخش‌های این رویداد Indie Game Cup است که برای توسعه‌دهندگان برگزار می‌شود و در آن بازی‌های ویدیویی در حوزه‌های مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

امسال نیز طبق روال همیشگی، این جشنواره برگزار شد و بازی ایرانی Flipping Filip نیز در میان 15 کاندیدای نهایی جوایز بخش Indie حضور داشت. وایت‌ نایتز که در روزهای پنجشنبه و جمعه، هفتم و هشتم تیرماه برگزار شد نهایتا برندگان بخش Indie Game Cup را اعلام کرد و مشخص شد بازی Flipping Filip موفق شده جایزه بهترین قصه‌گویی و همچنین جایزه بزرگ این بخش را تصاحب کند.

بازی Flipping Filip یک بازی ماجراجویی دوبعدی است که در آن المان‌های اکشن به کار رفته است. این عنوان ماجرای فردی به نام فلیپ را روایت می‌کند که درون خود دو شخصیت کاملا متفاوت دارد؛ یک مرد کسل‌کننده و منظم در کنار یک ابرقهرمان جذاب.​

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار