در نشست شورای معاونین مطرح شد:

غوغای بی هیاهو فرصتی برای التیام زخم های محرومیت

بیرجند(پانا)ـ سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مستند غوغای بی هیاهو فرصتی مناسب برای به تصویر کشیدن زحمات معلمین دلسوز، مومن و متعهد استان و التیام بخش زخم محرومیت در مناطق روستایی و عشایری است.

کد مطلب: ۸۳۲۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
غوغای بی هیاهو فرصتی برای التیام زخم های محرومیت

علی اصغر موسوی کیا پیش از ظهر امروز در نشست شورای معاونین با اشاره به ضبط قسمت هایی از این مستند در بخش هایی از شهرستان درمیان، اضافه کرد: این مستند با همکاری وزارت آموزش و پرورش و شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران تهیه و تولید شده و در قسمت های مختلف خود به روایت سه ضلع مهم تعلیم و تربیت یعنی خانه معلم و مدرسه می پردازد.

وی، با بیان این که سفر به دورترین و محروم ترین مناطق کشور و به تصویر کشیدن زحمات ارزشمند معلمان در مدارسی با حد اقل امکانات در صعب العبور ترین مناطق؛ برجسته ترین آیتم و نقطه قوت این مجموعه می باشد،تصریح کرد: پرداختن به وجهه ی انسانی و فداکارانه جامعه فرهنگیان در مسیر پر فراز و نشیب؛ و حساس تعلیم و تربیت یکی دیگر از اهداف این مجموعه ی ارزشمند است.

موسوی کیا، استفاده ازظرفیت های مختلف رسانه اعم از دیداری، شنیداری و نوشتاری را زمینه ساز تقویت رضایتمندی عمومی و ارتقای شاخص های تعلیم و تربیت در خراسان جنوبی دانست و ابراز داشت: اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی این اداره کل در خرداد ماه سال جاری بیش از 230 خبر برای رسانه های استان تهیه و تولید نموده و میزان حضور آموزش و پرورش در رسانه ملی در این بازه زمانی 120 دقیقه می باشد.

در ادامه این نشست کاظمی مسئول امور استان های مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت در ارتباط زنده تلفنی بر استفاده بهینه از این فرصت تأکید کرد.

حسینی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان نیز رهنمودها راهکارهای مسئول امور استان های مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت را بسیار موثر و سازنده دانست و از تسریع در ارسال نامه مرکز که اقدامی بجا و شایسته بود، تشکر و قدر دانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار