معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد:

درخشش دبیران درس تفکر و سبک زندگی شهرستان های استان تهران در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: دبیران درس تفکر و سبک زندگی شهرستان های استان تهران در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۸۳۲۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دبیران درس تفکر و سبک زندگی شهرستان های استان تهران در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی

سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی با اعلام این خبر افزود: مراسم تجلیل از برگزیدگان مرحله کشوری جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی روز سه شنبه 26 تیر ماه درمحل اردوگاه کشوری شهید باهنر تهران برگزار می شود.

هاشمی اظهار کرد: جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی فرصت مناسبی است تا مربیان ، مشاوران و دبیران این درس با شیوه های موفق و فعال تدریس آشنا شوند . این جشنواره به منظور ارتقای کمی و کیفی دانش ، نگرش و مهارت های مربیان و دبیران برگزار می شود .در اجرای راهکار 7-11 سند تحول بنیادین مبتنی بر توسعه زمینه پژوهش گری و افزایش توانمند سازی های حرفه ای به شکل فردی و گروهی میان معلمان و تبادل تجارب و دستاورد ها در سطح محلی و ملی و ایجاد فرصت های باز آموزی مستمر علمی ، تحقیقاتی و مطالعاتی و برگزاری جشنواره های الگوهای تدریس برتر و...، دستورالعمل اجرایی بومی سازی شده جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی دوره متوسطه اول ابلاغ می شود.

وی گفت: در سال تحصیلی 97-96 تعداد 287 نفر از فرهنگیان استان در چهارمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی شرکت نمودند. پس از بررسی آثار ارسالی در نواحی و مناطق، تعداد 50 تدریس برتر به دبیرخانه استانی رسید که از این تعداد ، 16 اثر به دبیرخانه کشوری واقع در شهرتهران ارسال گردید و پس از داوری آثار سه اثر به عنوان برگزیده کشوری انتخاب شد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امیدوارم با همدلی و تلاش مضاعف همه دست اندرکاران این جشنواره به جایگاه های بالاتر و درخشش موفقیت آمیزتری در سال های آینده دست یابیم .

وی از زحمات و تلاش شایسته برگزیدگان این جشنواره، همکاران اداره امورتربیتی اداره کل، معاونت پرورشی و تربیت بدنی مناطق 21 گانه، گروه آموزشی درس تفکر و سبک زندگی استان و مناطق و تمام کسانی که در انتقال دانش و تجربیات خود در این جشنواره تلاش کردند قدردانی کرد.

اسامی برگزیدگان جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی به شرح ذیل است:

فریبا کشمیری- رتبه دوم -اسلامشهر

اعظم احمدخانی- رتبه سوم - ناحیه یک شهرری

مریم عظیم بیک- رتبه سوم- پردیس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار