معاونت پژوهش٬برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد:

برنامه توسعه سالانه مدارس تدوین شده است/استقرار نگاه جدید و نو در فعالیت ها

یک گام اما کاربردی و اثربخش

تبریز(پانا)- معاونت پژوهش٬برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از تدوین برنامه توسعه سالانه مدرسه خبر داد و گفت: در سال جدید رویکرد اصلی استقرار نگاه جدید و نو در فعالیت ها است.

کد مطلب: ۸۳۲۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه توسعه سالانه مدارس تدوین شده است/استقرار نگاه جدید و نو در فعالیت ها

کامیار قهرمانی فرد در اولین گردهمایی تخصصی مسئولین٬کارشناسان و کاربران حوزه معاونت پژوهش٬برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش مناطق و نواحی آذربایجان شرقی در باشگاه فرهنگیان تبریز بیان کرد: در هر سازمانی مسیر ترقی از نردبان پژوهش، برنامه ریزی و داشتن نیروی انسانی مطلوب می گذرد.

معاون پژوهش٬برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برنامه ریزی درست را نگاه به وضعیت موجود با توجه به سنوات گذشته همراه با دورنگری با تکیه بر یافته های پژوهشی عنوان کرد و گفت: خروجی برنامه ریزی یک برنامه قابل اجرا در سطوح مختلف همراه نیروی انسانی فرهیخته، توانمند و قابل محور توسعه خواهد بود.

وی رویکرد اصلی در سال جدید را استقرار نگاه جدید و نو به فعالیت ها یاداور شد و تاکید کرد: یک گام اما کاربردی و اثربخش برای خدماتی بهتر کافی خواهد بود.

قهرمانی فرد استقرار این نگاه جدید را در حوزه های مختلف خواستار شده و افزود: تمامی برنامه ها با حذف هم پوشی به یک برنامه جامع با نام "برنامه توسعه سالانه مدرسه" برش داده شده که در واقع گزارش دهی نسبت به تمام برنامه های بخش های مختلف در آن تجمیع شده است.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش در خصوص برگزاری این دوره خاطر نشان شد: تابستان بهترین فرصت برای هم فکری و هم اندیشی و همکاری بر پیش برد بهتر برنامه ها مخصوصا ساماندهی نیروی، برگزاری دوره های ضمن خدمت و ثبت نام است.

شایان ذکر است این گردهمایی به مدت دو روز با برگزاری 7 کارگاه تخصصی در تبریز برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار