مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

در دوره ابتدایی باید حس رقابت سازنده در دانش آموز را ایجاد کنید

نیشابور (پانا)- جلسه هم اندیشی و تبیین سیاست های آموزش و پرورش نیشابور ویژه مدیران دوره ابتدایی در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۲۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
در دوره ابتدایی باید حس رقابت سازنده در دانش آموز را ایجاد کنید

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با مهم خواندن دوره ابتدایی، گفت: در دوره اول ابتدایی، تعمیق باورهای دینی از مهمترین مواردی است که دانش آموزان باید یاد بگیرند.
مهرابادی افزود: در دوره دوم ابتدایی باید دانش آموزان را باانگیزه کنیم و مسیر درست و هدف گذاری شده، آینده را برای آنها ترسیم کنیم.
وی ادامه داد: دشمنان ما نسبت به بی انگیزگی دانش آموزان در دوره ابتدایی بسیار تلاش کرده اند و باید شما به عنوان مدیران مدارس، نسبت به امور مختلف مدیریت کافی داشته باشید.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: فعالیت ها را به سمت ارزش محوری پیش ببرید و به دانش آموزان بیاموزید که ارج نهادن به پدر و مادر، ارج نهادن به شهدا، ارج نهادن به معلم، ارج نهادن به آرمان های انقلاب و اسلام را همیشه و در همه جا انجام دهند و از همان دوره ابتدایی فرهنگ احترام را به طور کامل بیاموزند.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: حس رقابت سازنده را در بچه ها به وجود بیاورید، البته رقابت باید منجر به رشد دانش آموز شود و از رقابت مخرب پرهیز کنید.
مهرابادی افزود: یک مدیر موفق باید به تمام نکات ریز مدرسه واقف باشد و تمام دیوارها، سرویس ها، کلاس ها، محیط آموزشی و فضای محوطه را به طور کامل بازدید کند و در واقع مدیر آموزشگاه باید به عنوان نماینده آموزش و پرورش شان و جایگاه فرهنگیان را حفظ کند و الگوی تمام عیار برای دانش آموزان باشد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: مدارس با همت مدیران و برنامه ریزی درست، ثبت نام دانش آموزان و پروژه مهر را به خوبی پشت سر گذاشته و از شما میخواهم با روی خوش و اخلاق نیکو با مردم برخورد کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار