جلسه هماهنگی آزمون سراسری در اسلامشهر برگزار شد

اسلامشهر (پانا) - جلسه هماهنگی برگزاری آزمون سراسری سال 1397 با حضور مدیر ،شورای معاونین و روسای حوزه ها در سالن شورای مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۲۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی آزمون سراسری  در اسلامشهر برگزار شد

در این جلسه،حسن حبیبی پور ،مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی به مسئولیت خطیر اعضا در حفظ امانت و حساسیت برگزاری آزمون تاکید و بیان کرد: باید در این راستای تحقق این امر مهم سعی و تلاش زیادی صورت گیرد تا آزمون سراسری سال 1397 اجراشود.

وی در ادامه با بیان اینکه اکثریت دانش آموزان و خانواده های آنان با پشت سر گذاشتن کلاسهای آموزشی مختلف و صرف هزینه در انتظار موفقیت دانش آموزان خوددر آزمون سراسری در رشته های مورد نظر خود هستند، اعضا را به جدیت و پشتکار فرا خواند.

سپس ،اسدی کارشناس مسئول حراست ، آموزش و پرورش اسلامشهر نیزدر زمینه مسائل امنیتی حوزه ها و فعالیت دوربین های مدار بسته و ثبت صورتجلسات و کنترل حاضرین در جلسه به عوامل حوزه مواردی را بیان کرد.

در ادامه، مولودی کارشناس مسئول سنجش آموزش و پرورش اسلامشهر در خصوص صورتجلسات ابلاغ شده به حوزه های امتحانی و نیز در مورد انواع روشهای تخلف در آزمون سراسری توضیحاتی ارائه کرد.

شایان ذکر است ،دراین جلسه کریمیان کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد،صفر کارشناس مسئول پشتیبانی،فرجی معاون آموزش متوسطه و روسای حوزه های امتحانی آموزش و پرورش اسلامشهر نیزحضور داشتند.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار