تجلیل از برگزیدگان چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی استان کردستان

سنندج (پانا) - پس از سه روز رقابت 180 دانش آموزان منتخب مرحله استانی در سنندج ، نتایج جشنواره نوجوان خوارزمی و 12 نفر از دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری مسابقات اعلام و از آنان تجلیل شد .

کد مطلب: ۸۳۲۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی استان کردستان

در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان ، مسئولین و دست اندرکاران جشنواره در سالن آمفی تاتر اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد از دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری مسابقات تجلیل شد .

گفتنی است در پایان سه روز رقابت دانش آموزان در مرحله عملی جشنواره 12 نفر از دانش آموزان برتر در شش محور مسابقات و راه یافته به مرحله کشوری مسابقات مشخص شد .

بر همین اساس و با توجه به رای داوران در محور ادبیات فارسی نگین رحیمی از شهرستان سقز ، در محور دست سازه سوران قادری از ناحیه یک سنندج ، در محور پژوهش، مبینا تیموری و هانا حکیمی از شهرستان سقز، در محور زبان انگلیسی، نازیلا شریعتی، سمیه اژدری و یلدا ایزدی از ناحیه یک سنندج و در محور فعالیت های آزمایشگاهی ستایش حسینی و سپیده قادری از ناحیه یک سنندج حائز رتبه اول استان شدند.

همچنین در محور بازارچه نیز دبیرستان نمونه دولتی ابرار ناحیه دو سنندج به عنوان غرفه برتر و طرح شراره احمدی و روژان محمدی از ناحیه یک سنندج به عنوان طرح برتر و لیلا قربانی از دبیرستان زکیه ناحیه یک سنندج نیز به عنوان دبیر راهنمای برتر انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار