سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان گفت:

تعامل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان با سایر ارگانها

بهارستان (پانا) - سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان از تعامل این مرکزبا سایر مجموعه ها درسطح شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۱۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تعامل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان با سایر ارگانها

حجت الاسلام صادق دیبازر ، در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران تهران، اظهار کرد: این سازمان از لحاظ ساختاری خارج از دولت می باشد و نهاد حاکمیتی است که فعالیت آن زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)می باشد.

وی در ادامه افزود: فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی تنها اداری نیست و این سازمان در بخش چاپ و نشر کتاب ، بخش سینمایی، تولید فیلم و محتوا و هم در فضای مجازی و اداری فعالیت می کند و در حال حاضرانتشارات امیر کبیر. انتشارات بین الملل وشهر کتاب هم بعنوان بزرگترین مرکز فروش کتاب و موسسه اطلاع رسانی تبیان در حال فعالیت می باشند.

حجت الاسلام دیبارز تصریح کرد: اداره تبلیفات شهرستان بهارستان نیزبا چندین مجموعه از جمله بهزیستی ، نیروی انتظامی ،فرمانداری در راستای مطلع شدن از آسیبهای شناسی در ارتباط میباشد ومیتوانیم در بحث آموزش ها برای اصناف، آموزش و پرورش و اجرای گفتمان های دانش آموزی در موضوعات مختلف ، آموزش مسئولین هیئات مذهبی ، مادحین و دوره های پیشگیری از اعتیادو طلاق ورود پیدا کنیم.

/خبرنگار: زهرا فتحعلی زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار