رییس سازمان تبلیغات اسلامی سمیرم :

توجه به تبلیغات دینی باعث پیشرفت فرهنگ و تمدن جامعه اسلامی می شود

سمیرم/اصفهان (پانا) - رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سمیرم با اشاره به فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به دستور امام (ره) اظهار کرد: به فرموده امام خمینی (ره) مسئله تبلیغات یک امر مهمی است لذا حضرت علی (ع) پیامبر (ص) را به یک پزشک دوّار تشبیه کرده اند .

کد مطلب: ۸۳۱۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
توجه به تبلیغات دینی باعث پیشرفت فرهنگ و تمدن جامعه اسلامی می شود

حجت الاسلام آقایی در مصاحبه با خبرنگار پانا از تصمیم سازمان تبلیغات اسلامی برای انسجام بخشی به نیروهای مذهبی در جهت تقویت فرهنگ مهدویت با ارتقا کیفیت طرح سه شنبه های مهدوی به مدیریت سازمان خبر داد .

وی توجه به تبلیغات دینی در شهر سمیرم را عنوان کرد و خطاب به فعالان فرهنگی بیان کرد: نباید کمبود پول و امکانات هنری باعث جلوگیری از تبلیغات فرهنگی و مذهبی گردد زیرا توجه نکردن به تبلیغات دینی بدون شک ضربه ی بزرگی به انقلاب اسلامی می زند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی سمیرم در ادامه تبلیغات را راس همه امور دانست و گفت : به جامعه ی مبلغین باید توجه بیشتری شود تا مبلغان عزیز بتوانند تبلیغ با عمل و زبان انجام دهند که در جامعه اسلامی تبلیغ آنها موثر قرار گیرد .

وی افزود: نگاه آینده نگر و دقیق امام در سال ۱۳۶۰ باعث ایجاد مرکزی شد که امروز به‌عنوان سازمان تبلیغات اسلامی در حال ارائه فعالیت بوده و با عنایت ابتدایی امام شروع شد که تحت ولایت مقام معظم رهبری به کار خود ادامه داد .

این مسئول فرهنگی، خاطر نشان کرد: شناخت اخلاق و رفتار یک روحانی توسط مردم می تواند در جذب مخاطب به ارزش ها و شعائر دینی اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: باید با بهرگیری از امکانات موجود مفاهیم دینی را در بین آحاد جامعه گسترش داده و اقدامات دشمنان اسلام و قرآن را در راستای بدبین کردن مردم نسبت به فعالان عرصه فرهنگی خنثی کرد .

وی در پایان اطلاع رسانی دینی را در رسانه ها یک رسالت کلیدی برشمرد و اذغان کرد : به اهمیت نقش رسانه ها در امر تبلیغات و تا ثیر آن ها بر نسل آینده باید توجه کرد و خواستار حضور محتواهایی جهت زمینه سازی ظهور و ترویج معارف ناب اهل بیت در رسانه ها هستم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار