مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران : انجمن اولیا و مربیان یکی از مهم ترین حامیان آموزش و پرورش است

شهرری (پانا) - برنامه یک روز استان با انجمن اولیا و مربیان به همت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری در سالن همایش های فدک برگزار شد .

کد مطلب: ۸۳۱۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :  انجمن اولیا و مربیان یکی از مهم ترین حامیان آموزش و پرورش است

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت : انجمن اولیا و مربیان یکی از مهم ترین حامیان مدیریت آموزشگاهی و آموزش و پرورش می باشند و مدیر موفق ، مدیری است که مسائل مربوط به تعلیم و تربیت را با حامیان و شرکای اصلی خود ،در اداره مدرسه در میان بگذارد.

وی افزود: مدیرمدرسه برای رسیدن به اهداف بلند آموزشی باید با استفاده از دانش و بینش اولیا ، دانش آموزان و همکاران شاغل در مدرسه و همچنین موسسات خیریه ، سازمانها ونهادها به توسعه ی مشارکت ها بپردازد .

فولادوند، با اشاره به اینکه امروزه با آسیبهای اجتماعی نوپدید در سطح جامعه مواجه هستیم ، تاکید کرد: باید با کمک والدین دانش آموزان و آموزش های تخصصی و لازم به آنها بتوانیم با این آسیب ها مقابله کنیم .

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران،با تاکید بر اینکه 8 ساعت از اوقات دانش آموزان در مدرسه و 16 ساعت در منزل سپری می شود، تصریح کرد:ارتباط دو نهاد خانواده و مدرسه باید یک ارتباط تکمیلی باشد و به نوعی فعالیتهای هم را پوشش داده تا در رفتار روزمره دانش آموز تبلور پیدا کند .

این مقام مسئول،استفاده ازتوانایی ها و ظرفیت های اولیا ی دانش آموزان در اداره مدرسه را یک هنر مدیریتی دانست و افزود: ما باید یک گفتمان جدید بین خانواده و مدرسه ایجاد کرده و سبک و سیاق ها و روش ها یمان را به روزرسانی کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار