مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: باید آرمان ها و ارزش های انقلاب حفظ و تقویت شود

تهران (پانا) - همایش تقدیر از برترین های مدارس شاهد و ایثارگران صبح دیروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و مدیرکل بنیاد شهید استان تهران در سالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۱۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: باید آرمان ها و ارزش های انقلاب حفظ و تقویت شود

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی گفت: امروزه جامعه ، دچار تحولات گوناگونی شده است و هنر آن است که این تحولات را به نفع کشور ومصالح جامعه برسانیم .

وی با اشاره به علل تاسیس مدارس شاهد در کشور تاکید کرد: این مدارس به نوعی احیا گرفرهنگ جهاد و شهادت بوده و با فلسفه پرورش و آموزش نسل جدید و آشنایی آنها با جهاد و شهادت شکل گرفت .

فولادوند با تاکید بر اینکه علم و دانش در این مدارس باید با استفاده از آخرین تجربیات علمی رقم بخورد ، تصریح کرد: باید در این مدارس با پرداختن به شیوه های نوین آموزشی؛ از سبک سنتی عبور کرده و با آخرین آموزه های علمی حرکت کنیم .

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه جامعه دچار پوست اندازی شده و ما باید به تکنولوژی آموزشی روز تجهیز شویم ، تاکید کرد: در سطح مدارس ما باید نشاط و شادابی در بین دانش آموزان بسیار پررنگ تر گردد تا نسل جوان و مهمترین سرمایه ی کشور دچار آفت روحی نشوند.

فولادوند با تاکید بر اینکه ما باید تلاش کنیم دانش آموزان را در مسیر توسعه ورزش ، علم و هنر حرکت دهیم، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ مطالعه را در بین دانش آموزان گسترش داده و آنها را به تفکر و تامل واداریم.

گفتنی است در ادامه این همایش مدیرکل بنیاد شهید استان تهران با تجلیل از مقام والای شهیدان تصریح کرد: در امور خیر انسان باید از دیگران سرعت و سبقت بگیرد و این سبقت در نیکی و مغفرت الهی است که موجب رشد و تعالی اسان می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار