افتتاحیه کلاسهای تابستانی کانون شهید شهابیان کاشمر

کاشمر (پانا)- با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی ، مسئولین و مربیان و دانش آموزان ثبت نام شده در کانون فرهنگی شهید شهابیان مراسم افتتاحییه کلاسها برگزار شد

کد مطلب: ۸۳۰۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه کلاسهای تابستانی کانون شهید شهابیان کاشمر

علی شهابیان مقدم معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر در مراسم افتتاحییه کلاسهای تابستانی کانون فرهنگی و تربیتی شهید شهابیان که با حضور مسئولین و مربیان و دانش آموزان ثبت نام شده درسالن همایش های برگزار شد ضمن بیان اینکه سیاست آموزش و پرورش این است که هر دانش آموز در هر تابستان حداقل یک را بیاموزد گفت: محمود حسابی درهر تابستان به تقاضای پدر یک حرفه وشغل را شاگردی کرده وبا آن آشنا می شده است.

در این مراسم که با تلاوت قرآن مجید توسط پورحسین مربی قرآن کانون آغاز و با صلوات خاصه امام رضا (ع) ادامه یافت .عیلرضا جمعه زاده مجری مراسم و مدیر کانون شهید شهابیان از کلاس ها و قیمت وهمچنین برنامه های اردو های زیارتی و سیاحتی سخن گفت .

وی تاکید کرد: والدین فرزندانشان را تشویق به حضور در کلاس ها ودر کنار آن برنامه های شاد ومفرحی که تدارک دیده شده از جمله نمایش فیلم سینمایی برای اعضای کانون به صورت رایگان در روزهای پنجشنبه خبر داد.

جمعه زاده افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند: من از آنهایی که کار فرهنگی انجام نمی دهند التماس می کنم که کار فرهنگی انجام دهند و از آنهایی که کار فرهنگی انجام می دهند تشکر می کنم و ما هم برای اجابت دستور مقام معظم رهبری با همه توان خود کارهای فرهنگی و هنری را به نحو احسن انجام می دهیم.

سایر برنامه های مراسم خواندن یک آهنگ شاد ، نمایش چند تردستی و شعبده بازی توسط چند تن از هنرمندان و اجرای چند لطیفه توسط مجری بود.

در قسمت دیگری از مراسم مربی رباتیک خلاقانه از دانش آموز برتر مسابقات سال گذشته که رتبه برتر را از آن خود کرده بود خواست که به معرفی یکی از کارهای خود بپردازد که مورد تشویق حضار قرار گرفت.و دانش آموز دیگری نیز از همین رشته کارت هدیه ای به قرعه دریافت نمودکه توسط پدر شهید احمدنیا به وی اهدا گردید.

گفتنی است جمعه زاده از خبرنگاران پانا که در این مراسم حضور داشتند خواست که در جایگاه حضور پیدا کرده و مورد تشویق قرار گرفتند. خبرنگاران نیز ضمن تشکر از برنامه های شاد کانون از زحمات شهابیان رابط خبرگزاری پانا در کاشمر تشکر نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار