ارومیه میزبان جشنواره ملی گردشگری و نمایشگاه صنایع دستی

ارومیه (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از میزبانی ارومیه برای برگزاری اولین جشنواره ملی گردشگری و پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خبر داد .

کد مطلب: ۸۲۹۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ارومیه میزبان جشنواره ملی گردشگری و نمایشگاه صنایع دستی

جلیل جباری با اعلام این خبر گفت : مقدمات برگزاری اولین جشنواره ملی گردشگری و پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی از سال 96 فراهم شده و مجوزهای لازم از سازمان مرکزی صادر شده است .

وی تصریح کرد : با توجه به استعداد استان در زمینه گردشگری و توانمندی هنرمندان صنایع دستی ؛ برگزاری این جشنواره و نمایشگاه ضروری می نماید تا بتوان استان آذربایجان غربی را بعنوان یکی از مقاصد سفر هموطنان معرفی نمائیم.

جباری افزود : برنامه ریزی های لازم از چند ماه قبل انجام شده تا از ظرفیت تمامی دستگاه های مرتبط با امر گردشگری در استان بهره مند شده و جشنواره ای در سطح ملی برای معرفی ظرفیتهای تاریخی و طبیعی استان برگزار کنیم .

با هماهنگی های انجام شده از استانهای مختلف کشور دعوت کرده ایم تا با حضور در این جشنواره و نمایشگاه اقدام به معرفی استان خود نموده و با اجرای برنامه های فرهنگی و مراسم آئینی خود اوقات خوبی را برای بازدید کنندگان فراهم نمایند .

جباری اضافه کرد : در این جشنواره 300 غرفه در قالب غرفه های معرفی صنایع دستی سراسر کشور ، معرفی جاذبه های گردشگری و هم چنین صنایع و حرف مرتبط با صنعت گردشگری برای بازدید علاقه مندان و متخصصین برپا خواهد شد .

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت : در کنار برگزاری این جشنواره با اجرای نشست تخصصی یکروزه سرمایه گذاری سعی خواهیم کرد تا زوایای پیدا و پنهان سرمایه گذاری بخش گردشگری استان را به سرمایه گذاران علاقه مند معرفی نمائیم .

جباری با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره اضافه کرد : با توجه به اجرای این جشنواره در انتهای مرداد ماه سال جاری از همه علاقه مندان و فعالین گردشگری و صنایع دستی بویژه مطبوعات استان دعوت می نمائیم تا با حضور خود در این جشنواره ما را در برگزاری هرچه بهتر آن یاری نمایند .

گفتنی است این جشنواره از 29 مرداد تا 2 شهریور ماه سال جاری در محل نمایشگاه های دائمی واقع در پارک جنگلی ارومیه برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار