بولینگ البرز درمسیر قهرمانی

کرج (پانا) - در پی کسب مقام قهرمانی مسابقات بولینگ کشور توسط ورزشکار البرزی، رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان این موفقیت را آغاز فصل جدیدی در ورزش بولینگ البرز و حرکتی رو به رشد در این ورزش دانست .

کد مطلب: ۸۲۹۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بولینگ البرز درمسیر قهرمانی

علی کربلایی رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان البرز با بیان مطلب فوق اظهار کرد: با وجود اینکه هم اکنون در کرج باشگاه بولینگ فعال وجود ندارد اما ورزشکاران کرجی بصورت فعال در مسابقات هفتگی باشگاههای تهران و لیگ کشوری شرکت می کنند .

وی افزود: در حال حاضر مسابقه رنکینگ هفتگی بولینگ استان البرز روزهای دوشنبه در باشگاه تیراژه بصورت منظم برگزار می شود و پنج بازیکن برتر این رنکینگ در قالب تیم استان البرز در مسابقات باشگاههای کشور که از هفته اول تیرماه برگزار می شود شرکت خواهند کرد .

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان البرز با اشاره به اینکه در آینده چند باشگاه مدرن بولینگ در شهر کرج راه اندازی خواهد شد خاطرنشان کرد: در سالهای آینده با وجود فعالیت باشگاههای جدید در کرج بدون شک به تعداد بازیکنان حرفه ای این ورزش اضافه خواهد شد و کرج می تواند یکی از ارکان قهرمانی بولینگ در کشور باشد .

کربلایی یادآور شد: پیش از کسب عنوان نخست انتخابی تیم ملی برای اعزام به هنگ کنگ بازیکنان دیگری نیز از استان البرز افتخار آفرین بوده اند که از جمله می توان به کسب عنوان دومی کشوری توسط خشایار یاوری و فرهاد دفاعی اشاره کرد .

وی در پایان تصریح کرد: تیم ملی بولینگ ایران با شش بازیکن در آذرماه سالجاری برای شرکت در مسابقات جهانی به کشور هنگ کنگ اعزام خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار