پوستر دوازدهمین جشنواره مهارت های هنری شاخه کاردانش کشور در اراک رونمایی شد

اراک(پانا)- پوستر دوازدهمین جشنواره مهارت های هنری شاخه کاردانش کشور در نشست ستاد اجرایی این جشنواره در اراک رونمایی شد.

کد مطلب: ۸۲۹۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پوستر دوازدهمین جشنواره مهارت های هنری شاخه کاردانش کشور در اراک رونمایی شد

این جشنواره با هدف معرفی نخبگان هنری به جامعه، کشف استعدادهای مختلف هنری و ارتقای سطح کیفی رشته های زمینه هنر شاخه کاردانش 22 تا 24 تیرماه به میزبانی استان مرکزی و در شهرستان اراک برگزار می شود.

قائم مقام ستاد اجرایی دوازدهمین جشنواره دانش آموزی مهارت های هنری شاخه کار و دانش در این نشست گفت: این جشنواره در 4 مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشور و در رشته های طراحی نقوش سنتی، طراحی عمومی، عکاسی، چاپ باتیک، مشبک کاری، چرم، فرش، طلا و جواهر سازی، گرافیک، پوشاک و پاپیه ماشه برگزار خواهد شد.

مجتبی حیدری افزود: آثار هنرجویان منتخب مرحله استانی در سامانه این جشنواره بارگذاری و هم اکنون به منظور انتخاب آثار برتر جهت حضور در مرحله کشور، در حال داوری است.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه و اختتامیه به ترتیب در روزهای 22 و 24 و محرحله عملی نیز 23 تیرماه آینده برگزار می شود.

قائم مقام ستاد اجرایی دوازدهمین جشنواره دانش آموزی مهارت های هنری شاخه کار و دانش بیان کرد: در مرحله کشوری این جشنوره 120 هنرجو با یکدیگر به رقابت می پردازند و 45 داور و ناظر بر امر اجرای مسابقات و برگزاری جشنواره نظارت می نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار