دیدار مدیر آموزش و پرورش با فرمانده جدید سپاه شهرستان دیر

دیر ( پانا ) مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر به همراه معاونین و کارشناس حراست با فرمانده جدید سپاه این شهرستان دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۲۹۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر آموزش و پرورش با فرمانده جدید سپاه شهرستان دیر

احمد عبداله زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر دراین دیدار صمیمانه ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ میرزا احمدی فرمانده سابق ، انتصاب سرهنگ عیسی داوریان را به عنوان فرمانده سپاه شهرستان دیر تبریک گفت .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر با بیان اینکه در اکثر مناسبت ها با سپاه تعامل خوبی بوده بیان داشت : امیدواریم با انگیزه و روحیه بیشتری این تعامل و همکاری را در پیشبرد برنامه های مشترک به پیش ببریم .

عبداله زاده بیان کرد : در بحث مسائل فرهنگی و تربیتی نهاد آموزش و پرورش و سپاه می توانند در بحث تقویت بنیان خانواده و ارزش گذاری به نسل نوجوان و جوان گام های ارزنده ای بردارند .

عیسی داوریان ، فرمانده سپاه شهرستان دیر ضمن خیر مقدم به حضار گفت : سپاه یک نهاد مقدس و برگفته از دل مردم است که توانسته خدمات ارزشمندی را در رابطه با صیانت و حفاظت از ارزشهای اسلامی و اندیشه های بلند امام راحل و شهدای گرانقدر انجام دهد .

داوریان افزود : بخشی از ماموریت سپاه تبیین مسائل اخلاقی وتقویت بعد ایمانی انسانها می باشد که با تعامل خوب این دو نهاد مقدس گامهای موثری مانند گذشته برداشته خواهدشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار