عضویت تمامی کارمندان ادارات شهرستان نظرآباد در کتابخانه های عمومی

نظرآباد (پانا) - جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی نظرآباد، با حضور فرماندار شهرستان نظرآباد، اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در محل فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۸۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
عضویت تمامی کارمندان ادارات شهرستان نظرآباد در کتابخانه های عمومی

ابوالفضل آزادفلاح رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نظرآباد با اعلام این خبر گفت: در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی، تشکیل گروه مطالعاتی معراج با رویکرد کتاب های دفاع مقدس و با موضوع ایثار و شهادت در کنار مزار شهدای شهرستان یکی از پیشنهادهای این جلسه بود.

وی افزود: پرداخت به موقع نیم درصد توسط شهرداری با تاکید فرماندار محترم و قول مساعد شهردار محترم شهر نظرآباد از دیگر مصوبات این جلسه بود که انتظار می رود از خرداد 97، به صورت ماهانه به حساب انجمن واریز گردد.

آزادفلاح با اشاره به کتابخانه های روستایی شهرستان گفت: همچنین در این جلسه مسئله سند دار شدن کتابخانه های عمومی روستایی اندیشه، امام جواد(ع) و آیت الله نجم آبادی مطرح شد و با پیگیری لازم از سوی دهیاران سه روستای محمد آباد -دولت آباد، روستای احمد آباد و نجم آباد، این اسناد تنظیم خواهد گردید.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نظرآّباد در پایان افزود: در این جلسه مصوب گردید تا تمامی کارمندان ادارات شهرستان با اطلاع رسانی از طریق فرمانداری و اداره کتابخانه ها، در کتابخانه های عمومی شهرستان عضو شوند و همچنین هماهنگی های لازم از طرف اداره کتابخانه های شهرستان با خبرنگاران در جهت اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار