برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنایع شهر قدس

شهر قدس ( پانا ) - فرماندار قدس گفت: نمایشگاه توانمندی های صنایع منطقه در هفته دولت97، می تواند نقطه عطفی میان صنعتگران و آشنایی بیشتر میان آنها شده و موجب افزایش سطح فرهنگ و استفاده از کالای داخلی و اشتغالزایی بیشتر خواهدشد.

کد مطلب: ۸۲۸۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنایع شهر قدس

علی اصغر ناصر بخت، فرماندار شهرقدس از برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنایع شهر خبر داد و اظهار داشت: با جدیت، اهتمام و هماهنگی میان مجموعه های توانمند، نخستین نمایشگاه توانمندی های صنایع شهرستان قدس در هفته دولت برگزار خواهد شد.
ناصر بخت با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه گفت: ما به عنوان مسئولین شهری موظف هستیم قابلیت و توانایی های این شهررا به صورت گسترده نشان دهیم و با توجه به نامگذاری سال ۹۷ توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به سال«حمایت از کالای ایرانی» فرصت مناسب و ارزشمندی است تا توانمندی های صنایع شهر قدس معرفی شده و موقعیت خوبی برای عرضه محصول توسط تولیدکنندگان فراهم شود.
وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه می تواند نقطه عطفی میان صنعتگران و آشنایی بیشتر میان آنها باشد و موجب افزایش سطح فرهنگ و استفاده از کالای داخلی و اشتغالزایی بیشتر در منطقه شود.
فرماندار شهر قدس، در ارتباط با لزوم تشکیل کمیته های ویژه در برگزاری این نمایشگاه و معرفی آنها گفت: نمایشگاه توانمندی های صنایع با ۶ کمیته تشکیل می شود و این کمیته ها شامل کمیته مکان یابی و طراحی داخلی نمایشگاه که به عهده شهرداری قدس، کمیته اجرایی که به عهده اداره صنعت، معدن و تجارت، کمیته فنی که مدیران صنعت در شهرعهده دار آن بوده، کمیته علمی که مسئولیت آن با دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس است، کمیته اطلاع رسانی و کمیته امنیتی که مسئولیت آن توسط روابط عمومی و معاونت سیاسی فرمانداری قدس می باشد.
ناصر بخت تصریح کرد: مسئولیت ستاد برگزاری نمایشگاه برعهده شهرداری قدس بوده که بر کمیته های معرفی شده نظارت خواهد داشت.

/خبرنگار :معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار