رئیس اداره پشتیبانی و تدارکات اداره کل آموزش و پرورش البرز:

لزوم برنامه ریزی تجهیز و تعمیر مدارس در سال تحصیلی 98-97

کرج (پانا) - اداره پشتیبانی آموزش و پرورش البرز از برگزاری جلسه کارگروه تجهیز اداره پشتیبانی خبر داد و گفت: برنامه ریزی و اقدامات جدیدی برای تجهیز مدارس در سال تحصیلی 98-97 در دست بررسی است.

کد مطلب: ۸۲۸۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم برنامه ریزی تجهیز و تعمیر مدارس در سال تحصیلی  98-97

علی شیخعلی رئیس اداره پشتیبانی و تدارکات اداره کل آموزش و پرورش البرز با اعلام این خبر گفت: اداره پشتیبانی برای تجهیز مدارس در سال تحصیلی 98-97 اقدامات و برنامه ریزی هایی را در دست اقدام دارد و از تلاش همکاران برای رسیدن به اهداف پیشرو تشکر و قدردانی کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به لزوم برنامه ریزی در تجهیز و تعمیر مدارس اکیپهای مختلف برای بازدید از مدارس و ادارات اعزام شده اند که ارزیابی ها بطور کامل و دقیق انجام شود تا بودجه های اختصاص یافته در محلهای ضروری و مورد نیاز هزینه گردد.

شیخعلی در پایان تاکید کرد: کارگروه های که به نواحی و ادارات اعزام میشوند با توجه به اولویت های منطقه ای و نیازهای اضطراری هر منطقه، تصمیم گیری و نتایج حاصله را برای بهبود و پیشرفت به این اداره گزارش و تمامی سعی و تلاش ما این است تجهیز مدارس در اولویت اصلی قرار گیرد تا بتوانیم سال جدید تحصیلی با نشاطی را با تجهیز کردن مدارس برای دانش آموزان عزیز داشته باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار