سینماها تنها 6 بازی جام جهانی را پخش می‌کنند

جام جهانی را با بلیت ۲۰ هزار تومانی ببینید

تهران (پانا) - با وجود آنکه هنوز تصمیم نهایی درباره پخش مسابقات جام جهانی فوتبال در سینماها اتخاذ نشده و ظهر فردا در جلسه شورای صنفی نمایش درباره این موضوع برنامه ریزی می شود اما برخی سالن‌های سینما در حال تبلیغ برای پخش این مسابقات هستند.

کد مطلب: ۸۲۸۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
سینماها تنها 6 بازی جام جهانی را پخش می‌کنند

در حال حاضر مجوز نمایش مسابقات جام جهانی روسیه در سالن‌های سینمایی از سوی وزارت ارشاد صادر شده و فعلاً با نمایش ۶ مسابقه موافقت شده است. از این ۶ مسابقه، ۳ مسابقه به بازی‌های ایران اختصاص دارد و ۳ بازی دیگر هنوز مشخص نشده است.
همچنین رایزنی‌های لازم با نیروی انتظامی انجام شده و نیروی انتظامی موافقت و تمایل خود را برای برگزاری این برنامه در سینماها اعلام کرده است اما همچنان مجوز رسمی و مکتوب نیروی انتظامی به دستان سینما داران نرسیده است.
بر اساس این گزارش در جلسه هفته گذشته شورای صنفی نمایش قیمت بلیت هر سانس برای هر نفر ۲۰ هزار تومان اعلام شده است و قطعاً از ۲۰ هزار تومان بیشتر نخواهد بود.
بر اساس تصمیم انجمن سینما داران و شورای صنفی نمایش همه سالن‌های سینما می‌توانند مسابقات را پخش کنند اما برای پردیس‌های سینمایی و سینماهایی که چند سالن دارند، سقف تعیین شده است . پردیس‌های سینمایی که مثلاً ۵ سالن دارند فقط می‌توانند در ۲ سالن فوتبال نمایش بدهند.
همچنین در سینماهای سرگروه، سالنی که به عنوان سرگروه اعلام شده، مسابقات فوتبال را نمایش نمی‌دهند و فقط در سالن‌های زیر گروه مسابقات پخش می‌شود. در پردیس‌های سینمایی نیز سالن سرگروه نباید مسابقات فوتبال را نمایش بدهد بلکه باید سالن دیگری به این امر اختصاص پیدا کند.
یادآور می شود، بلیت فروشی این مسابقات به‌صورت اینترنتی خواهد بود و زنان، مردان و خانواده‌ها می‌توانند در کنار یکدیگر به تماشای مسابقات فوتبال در سینماها بنشینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار