تجلیل از دانش آموزان برتر کارکنان سازمان دانش آموزی استان بوشهر برگزار شد

دانش آموزان برتر کارکنان سازمان دانش آموزی بوشهر

بوشهر ( پانا ) تجلیل از دانش آموزان برتر کارکنان سازمان دانش آموزی استان بوشهربا حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان و کارشناسان سازمان برگزار شد .

کد مطلب: ۸۲۸۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموزان برتر کارکنان سازمان دانش آموزی استان بوشهر برگزار شد

محمود حسنی توابع رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات کارکنان و دانش آموزان در ماه مبارک رمضان به اهمیت علم اظهار داشت : در سال جاری سازمان دانش آموزی استان بوشهر در مقاطع مختلف آموزشی خود دارای موفقیت های زیادی بوده است که این امر بدلیل تلاش و سعی بیش از پیش دانش آموزان که همراه با همکاری پرسنل این سازمان بوده است .

حسنی توابع گفت : دانش آموزان که آینده سازان جامعه هستند باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند . در همین راستا جای بسی تقدیر است که دانش آموزان پرسنل سازمان دانش آموزی با نمرات بالا فارغ التحصیل شده اند . از این دانش آموزان تقدیر بعمل می آید .

خداکرم نوروزی معاون سازمان دانش آموزی استان بوشهر نیزگفت : کسب مقام های مختلف در مسابقات علمی ، فرهنگی نشانه ارتقاء تراز علمی دانش آموزان استان بوشهر است .

نوروزی خاطر نشان کرد : امید می رود با حمایت های که از این قشر دانش آموزی می شود آینده شاهد حضور استعداد های برتر در توسعه علمی ، فرهنگی و ورزشی استان و شهرستان بوشهر باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار