معاون فرهنگی ،پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی :

فضاهای پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش باید در اختیار دانش آموزان باشد

مشهد (پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد : طبق ابلاغیه ای که به روسای ادارات آموزش و پرورش استان صادر شده هرگونه جابجایی ، واگذاری (حتی به مجموعه های داخلی آموزش و پرورش )، تغییر نام ،تغییر کاربری در کلیه فضاهای پرورشی و اموال و متعلقات آن ممنوع است.

کد مطلب: ۸۲۸۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فضاهای پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش باید در اختیار دانش آموزان باشد

علیرضا مالک اشرفی با بیان این مطلب اظهار داشت : باتوجه به این که کلیه فضاهای پرورشی شامل کانون های فرهنگی و تربیتی ،اردوگاه ها ،دارالقرآن ها، مراکز مشاوره ،سالن های متعلق به معاونت پرورشی و فرهنگی ، کتابخانه ها ، نمازخانه ها و ... به عنوان مراکز فرهنگی تربیتی دانش آموزان طراحی وتأسیس گردیده است و استفاده ازاین مجموعه ها مختص دانش آموزان می باشد.

وی افزود : تنها درمورد اردوگاه های دانش آموزی ، فقط در ساعات غیر دانش آموزی با تهیه مجوزهای لازم از معاونت پرورشی استان این اماکن می توانند در اختیار همکاران فرهنگی و خانواده های آ ن ها قرار گیرد.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: طبق ابلاغیه ای که به روسای ادارات آموزش و پرورش استان صادر شده هرگونه جابجایی ، واگذاری (حتی به مجموعه های داخلی آموزش و پرورش )، تغییر نام ،تغییر کاربری در کلیه فضاهای پرورشی و اموال و متعلقات آن ممنوع است.

این مقام مسئول در همین رابطه اظهار داشت : در موارد ضروری ودر صورت نیاز و تنها به منظور استفاده دانش آموزی، ادارات آموزش و پرورش، هرگونه اقدامی در این اماکن باید با کسب مجوزمعاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش انجام شود.

مالک اشرفی در پایان تاکید کرد: هرگونه ساخت و ساز و تغییر کاربری درفضاهای پرورشی که مجوز لازم را از معاونت پرورشی استان دریافت نموده می بایست با هماهنگی کارشناسی مربوطه و نظارت اداره کل نوسازی مدارس و زیر نظر مهندسین و بازرسان آن مجموعه انجام پذیرد تا کلیه ساخت و سازها برابر استانداردهای لازم انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار