امدادگران گیلان به 217 نفر امدادرسانی کردند

رشت(پانا)-مدیرعامل هلال احمر گیلان بیان داشت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت در تعطیلات هفته گذشته به 217 نفر امدادرسانی کردند.

کد مطلب: ۸۲۸۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
امدادگران گیلان به 217 نفر امدادرسانی کردند

مهدی ولی پور روزافزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گیلان در تعطیلات گذشته 27 عملیات امدادی انجام دادند.
وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان گیلان در 50 پایگاه ثابت جاده ای، شعبه های هلال احمر و 18 طرح ساحلی در 9 شهرستان برای ارائه خدمات به مسافران در تعطیلات گذشته آماده باش بود.
ولی پور خاطرنشان کرد: 16 پایگاه ثابت بین شهری و 16 شعبه هلال احمر در سراسر استان گیلان نیز برای امدادرسانی به هم استانی ها و مسافران آمادگی کامل داشتند.
وی یادآور شد : یک تیم واکنش سریع ( ایثار ) شامل 15 نفر به همراه پنج دستگاه آمبولانس ، ست نجات و خودروی کمک دار در شب های قدر و مراسم عزادارای ارتحال امام خمینی (ره ) نیز برای امدادرسانی احتمالی فعال بود.
وی درباره خدمات رسانی هلال احمر استان گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطر نشان کرد: 680 نفر از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس با مراجعه به هفت چادر سلامت این جمعیت خدماتی از جمله تست قند و فشار خون دریافت کردند.
شش هزار و 895 نفر به صورت داوطلبانه با جمعیت هلال احمر استان گیلان همکاری می کنند، 12 هزار و 360 نفر نیز از اعضای جوان هلال احمر گیلان در کانون های غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی و طلاب عضو هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار