مدیر عامل شرکت حجاب گسترتاکید کرد:

ضرورت توجه بیشتر مسئولین در زمینه حمایت از تولید چادر

مدیر عامل شرکت حجاب گستردر حاشیه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت :اگر به وصیت نامه‌ شهدا نگاه کنید، متوجه خواهید شد که تمامی آنان به آموزه های اسلام و حجاب تاکید داشتند.

کد مطلب: ۸۲۷۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت  توجه بیشتر مسئولین در زمینه حمایت از تولید چادر

اسدالله سلیمانی ، مدیر عامل شرکت حجاب گستردر گفتگو با خبرنگار پانا ودر حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ، با بیان اینکه تمام عمرم را در بازار بودم و می‌توانستم از بازار چین و ترکیه کالا بیاورم و یا اینکه در داخل کالا هایی را که سود آوری بیشتری داشت را تولید کنم، اظهار داشت: همان زمان که محصولات حجاب و انواع چادر متنوع شد ،من احساس کردم در این زمینه میتوانم مثمر ثمر باشم.

وی در ادامه گفت: در طی این ۱۸ سال به عنوان اولین تولید کننده چادر در نمایشگاه قرآن حاضر بودم وگاهی اوقات ناراحت میشوم، با وجود اینکه توانایی های خودم را در زمینه های دیگر میدانم ، همچنان کارمان را هنوز با عنوان یک رسته به رسمیت نمی‌شناسند.

سلیمانی بیان کرد: با توجه به اینکه کشور ما یک کشور دینی و مذهبی است، انتظار داریم که نهاد های دولتی از تولید چادرحمایت کنند، زیرا این کار را تنها نمیشود انجام داد‌.

وی افزود: اگر به وصیت نامه‌ شهدا نگاه کنید متوجه خواهید شد که تمامی آنان به آموزه های اسلام و حجاب تاکید داشتند، اما متاسفانه محصولات حجاب در کشور جمهوری اسلامی در ته صف قرار دارد.

سلیمانی بااشاره به اینکه محصولات حجاب دغدغه‌ای برای مسئولین ما نیست، ادامه داد: چرا در کشوری که نام آن جمهوری اسلامی است و چادر باید جایگاه ویژه‌ای در آن داشته باشد، مسئولین و دولت حمایت نمی‌کنند و ردیف بودجه‌ای برای آن تعیین نشده‌ است.

وی اظهار داشت: دولت حمایت مالی که نمی‌تواند بکند به کنار، حداقل در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که میتواند تبلیغ کند و شاید کسی از قیمت پایین چادر ها مطلع نباشد و بخواهد نیاز خود را تامین کند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: محصولات حجاب عضو ملی مد لباس است و امید است که به عنوان یک رسته‌ جدا در کنار اتحادیه پوشاک فعالیت کنیم.

شایان ذکر است ، این واحد تولیدی چادر در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ،طرح تعویض چادر کهنه با نورا اجرا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار