نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

ضرورت حضور گسترده همگان در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین

اسلامشهر (پانا)-سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به شرایط منطقه غزه و فلسطین و بحث انتقال سفارت آمریکا تصریح کرد: اتفاقات اخیر اهمیت و حساسیت روز قدس امسال را افزایش داده است.

کد مطلب: ۸۲۷۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت حضور  گسترده همگان در راهپیمایی روز قدس و حمایت  از مردم مظلوم فلسطین

بهروز نعمتی ، در خصوص اهمیت روز قدس و حضور مردم در راهپیمایی این روز، اظهار داشت: روز قدس به دلیل مظلومیت مردم فلسطین و ظلمی که استکبار جهانی و صهیونیست ها به این مردم می کنند همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اما در سال جاری با توجه به شرایطی که در منطقه غزه و فلسطین صورت گرفت و بحث انتقال سفارت آمریکا به قدس حساسیت های این روز را افزایش پیدا کرده است.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ما باید به صورت گسترده از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنیم، گفت: اگر مردم مسلمان به صورت گسترده و یکپارچه برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس حضور داشته باشند حتما اثرات روانی و سیاسی خود را دارد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی (ره)با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) فرمودند،اگر هرکدام از مسلمین جهان یک سطل آب بریزند رژیم اشغالگر اسرائیل را آب با خود می برد،خاطرنشان کرد: شعار نابودی اسرائیل دور از دسترس نیست و باید همه ما به صورت متحد از حقانیت مردم فلسطین دفاع کنیم و این حضور قطعا ثمر بخش است.

/خبرنگار:امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار