در آستانه روز جهانی قدس؛

مردم ولایتمدار اردبیل آمادگی خودرا برای شرکت در راهپیمایی روزقدس اعلام کردند

اردبیل (پانا) - به مناسبت روز جهانی قدس اقشار مختلف مردم اردبیل آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام کردند.

کد مطلب: ۸۲۷۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مردم ولایتمدار اردبیل آمادگی خودرا برای شرکت در راهپیمایی روزقدس اعلام کردند

اقشار مختلف مردم اردبیل آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام کردند و گفتند که باری دیگر برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی شرکت می‌کنیم .

اداره کل آموزش و پرورش وسازمان دانش آموزی استان اردبیل نیزبا صدور بیانیه های جداگانه ای از فرهنگیان و دانش آموزان برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین به ویژه مردم ستمدیده غزه جهت شرکت حماسی در این راهپیمایی دعوت کردند .

در حال حاضر آمادگی لازم برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس انجام شده و برنامه‌ریزی شده تا این راهپیمایی به طور منظم و باشکوه برگزار شود .

مسیر راهپیمایی روز قدس در اردبیل و سایر شهرستان‌های استان مشخص شده و بنابر اعلام پلیس راه استان نیز محدودیت‌های ترافیکی در راهپیمایی روز قدس در مرکز استان برای برادران از ایستگاه سرعین تا میدان مصلی و برای خواهران از خیابان آیت الله خامنه‌ای تا میدان مصلی و ساعت شروع مراسم نیز 11 صبح در نظر گرفته شده است .

ممنوعیت تردد وسائط نقلیه نیز از ساعت 8 در طول خیابان امام از ایستگاه سرعین تا مصلی؛ از کلیه تقاطع‌های منتهی به این مسیر محدودیت ترافیکی انجام خواهد گرفت .

این محدودیت از میدان حافظ و میدان قدس به ایستگاه سرعین- میدان 15 خرداد و سه راه دانش به میدان شریعتی- تقاطع ورزش و سه راهی اسماعیل بیگ به چهارراه امام - تقاطع عالی قاپو، پل پیر عبدالملک و میدان امام حسین به تقاطع مصلی صورت خواهد گرفت و کلیه معابر و کوچه های منتهی به مسیر برگزاری مراسم نیز شامل این محدودیت می‌شوند .

دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، ادارات و نهادها در بیانیه‌ای از آمادگی خود برای شرکت در راهپیمایی روز قدس خبر دادند و اعلام کردند که با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان می‌دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار