سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

اهدای2هکتار زمین جهت احداث اردوگاه در خوسف

بیرجند (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: یک خیر در روستای تقاب از توابع شهرستان خوسف قریب دو هکتار زمین با دو ساعت آب را جهت احداث اردوگاه فرهنگی تربیتی و تفریحی اهدا کرد که در هفته آینده کلنگ زنی می شود.

کد مطلب: ۸۲۷۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای2هکتار زمین جهت احداث اردوگاه در خوسف

علی اصغر موسوی کیا با بیان این که کلنگ زنی این اردوگاه یکی از خواسته های رئیس آموزش و پرورش شهرستان و مصوبه مهم نشست شورای آموزش و پرورش خوسف بود، اظهار کرد: با توجه به موقعیت مکانی باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده شود.
وی ا تخصیص اعتبار برای زمین چمن مصنوعی روستای ماژان را یکی دیگر از مصوبات شورای آموزش و پرورش خوسف برشمرد و یاد آور شد: در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان دیار گل های نرگس باید از ظرفیت های موجود در شهرستان نظیر صنایع دستی ، سنگ تراشی، نجاری، قالی بافی، کشاورزی و احیای صنایع در حال فراموشی که بومی شهرستان است، استفاده شود.
سرپرست اموزش و پرورش خراسان جنوبی، با به فعالیت 13 پایگاه اوقات فراغت در دارالقرآن الکریم هدایت، کانون های فرهنگی تربیتی شهید هاشمی نژاد و حضرت فاطمه زهرا(س)، و کانون های مدرسه ای مدارس روستایی، اضافه کرد: کلاس های پایگاهها در ۴۶ رشته فرهنگی هنری ، قرآنی، علمی و ورزشی با همکاری ۲۰ مربی از ۹ تیر ماه برگزار می شود.
آسمانی در مورد محدودیت های مالی آموزش و پرورش افزود: همه دستگاههای دولتی باید از بودجه فرهنگی در امر هزینه ها مشارکت کنند .
موسوی کیا با بیان این که فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان خوسف از ۲۶ خرداد ماه در دبیرستان شبانه روزی شهید سید مصطفی خمینی (ره) خوسف آغاز می شود، افزود: ۱۰ کلاس برای اسکان مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی تجهیز شده و تا اول شهریور فعال خواهد بود.
گفتنی است برنامه ریزی برای بازدید از مراکز صنعتی ، کارگاههای گوهر تراشی ، آثار تاریخی و گردشگری، استفاده نیمه بهاء از استخرهای شنا بیرجند ، در اختیار قرار دادن مینی بوس شهرداری در سرویس دهی صبح و ظهر دانش آموزان در پایگاههای شهری ، کوهنوردی از دیگر مصوبات این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار