بازدید صالحی‌امیری و سجادی از اردوی تیم‌های ملی کشتی و جوجیتسو + تصویر

تهران (پانا) - رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ از اردوی تیم‌های ملی کشتی و جوجیتسو بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۲۷۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید صالحی‌امیری و سجادی از اردوی تیم‌های ملی کشتی و جوجیتسو + تصویر

به گزارش سایت کمیته ملی المپیک، در ادامه بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی آماده سازی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا، صبح امروز رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم‌های ملی کشتی و جوجیتسو بازدید کردند.

در بازدید از اردوی تیم ملی کشتی، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی به ارائه گزارشی از نحوه برگزاری تمرینات و اردوی آماده سازی تیم‌های ملی کشتی برای حضور قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی پرداخت.

سپس صالحی امیری ضمن خسته نباشید به مسئولین،کادر فنی و ملی پوشان کشتی عنوان کرد: خادم در این مدت زحمات بسیاری برای کشتی کشیده است که جای تقدیر و تشکر دارد. کشتی همواره پیام آور پیروزی و مدال برای مردم کشورمان در رقابت‌های بین المللی بوده و به امید خدا در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز شاهد افتخار آفرینی نمایندگان کشورمان خواهیم بود.

در ادامه صالحی امیری، سجادی و رحیمی با حضور در اردوی تیم ملی جوجیتسو از تمرینات آماده سازی نمایندگان اعزامی کشورمان به بازی‌های آسیایی جاکارتا بازدید به‌عمل آورده و ضمن گفت‌وگو با کادر فنی و نفرات حاضر در اردو برای جوجیتسو کاران کشورمان در بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار