جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمددر شهرقدس برگزار شد

شهر قدس (پانا ) - جمع آوری کمک های مالی خیرین با حضور مردم نوع دوست و مسئولین شهری برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در تالار تندیس شهر قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۷۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمددر شهرقدس برگزار شد

مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان با حضور امام جمعه شهرستان، دادستان، نماینده مجلس شورای اسلامی، مسئولین فرمانداری، اعضای شورای اسلامی، شهردار، انجمن حمایت از زندانیان و خیرین برگزار شد.
مجید کاویانی، دادستان شهرستان قدس در ارتباط با مراسم گلریزان آزادی زندانیان، بیان کرد: کمک به خانواده زندانیان و کسانی که به دلایل مختلف و جرائم عمد و غیر عمد، سرپرستان آنان در زندان ها هستند و خانواده هایی که به شدت در معرض آسیب های اجتماعی قرار گرفته اند، می تواند هم در برگشت فرد زندانی به جامعه و هم در رفع سرخوردگی های ایجاد شده برای خانواده زندانی در جامعه، مؤثر باشد.
وی در ادامه از ساخت ساختمان انجمن حمایت از زندانیان خبر داد و گفت: در انجمن حمایت از زندانیان به دنبال درآمد پایداری بودیم تا بتوانیم در کنار آن کمک های مستمر و ماهیانه ای داشته باشیمو به لطف و کمک همه عزیزان به خصوص اعضای شورای شهر، شهرداری سابق و فعلی، ساختمان انجمن حمایت از زندانیان با مبلغی حدود ۲ میلیارد و هشتصد وسی میلیون ریال هزینه در حال ساخت است و کمک های حاصل از آن صرف زندانیان و خانواده آنان اختصاص داده می شود.

حجت الاسلام سید ابوالقاسم میراحمدی، امام جمعه شهرستان قدس نیز در سخنانی با اشاره به حدیثی از امام حسن مجتبی(ع) در ارتباط با بندگی خدا اظهار داشت: هرکس بنده خدا باشد، خداوند همه چیز را در اختیار او قرار می دهد و همه چیز مطیع او خواهند بود.
وی افزود: امام حسن (ع) یک انقلاب بزرگی برپا کردند به طوری که در بخش مختلف مانند روستایی، کشاورزی و سیاسی همه به فرمان و مطیع ایشان بودند و حتی جوانان نیز در میدان های جنگ در اختیار امام بوده و برای مبارزه به میدان جنگ می آمدند.
حجت الاالسلام میراحمدی با تأکید بر ارزش و اهمیت مراسم آزادی زندانیان، خاطر نشان کرد: آنچه که مهم است بندگی کردن با خداست و امشب فرصتی است که ما بندگی با خدا را نشان می دهیم و با خدا معامله می کنیم.

/خبر نگار :شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار