کلنگ زنی پروژه مسکونی تعاونی مسکن کارکنان موسسه تحقیقات علوم دامی استان البرز

کرج (پانا) - پروژه مسکونی تعاونی مسکن کارکنان موسسه تحقیقات علوم دامی استان البرز توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز کلنگ زده شد.

کد مطلب: ۸۲۶۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی پروژه مسکونی تعاونی مسکن کارکنان موسسه تحقیقات علوم دامی استان البرز

پروژه مسکونی تعاونی مسکن کارکنان موسسه تحقیقات علوم دامی استان البرز توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز کلنگ زنی شد.

در ابتدای این مراسم عباسی رئیس هیت مدیره تعاونی موسسه تحقیقات علوم دامی البرز ضمن تقدیر از مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: بحث واگذاری این پروژه از سال 1388 شروع شده و خانواده های زیادی از کارکنان این موسسه با امید خانه دار شدن در آن ثبت نام کرده اند که با زحمتهای سالهای اخیر مسئولین اداره کل راه و شهرسازی به ویژه رضایی، مدیرکل و همچنین صفری، مدیر املاک و حقوقی استان البرز موانع پیش رو این پروژه برداشته شد و امروز شاهد کلنگ زنی آن هستیم.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز نیز در خصوص موقعیت زمین واگذار شده به موسسه تحقیقات علوم دامی استان البرز توضیحاتی ارائه نمود و گفت: یکی از مشکلات این اراضی وجود درختهای قدیمی بود که با جلسات متعدد اداره کل راه و شهرسازی با شهرداری کرج مقرر شد از قطع این درختان که باعث زیبایی و حفظ محیط زیست هستند جلوگیری شود.

رضایی ابراز امیدواری کرد: با تامین مالی پروژه از سوی اعضا و پیگیری هیئت مدیره این تعاونی در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از واحدهای مسکونی تعاونی موسسه تحقیقات علوم دامی استان البرز باشیم.

گفتنی است زمین تعاونی 696 واحدی موسسه تحقیقات علوم دامی استان البرز در ضلع شمالی بلوار ماهان غربی واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار