جشن گلریزان کاشتن بذر امید و مهربانی

کمک715 میلیون تومانی خیرین به محکومین غیرعمد مالی زندانیان کاشان

یکی از سنت‌های خوب ایرانیان در ماه مبارک رمضان، برگزاری جشن‌های گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و جشن‌هایی است که با کمک مردم و خیران بذر مهربانی و عاطفه را در قلب‌ها می‌کارد.

کد مطلب: ۸۲۶۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک715 میلیون تومانی خیرین به محکومین غیرعمد مالی زندانیان کاشان

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و انجمن حمایت از زندانیان کاشان از جمع آوری 715 میلیون تومان کمک مالی توسط خیرین کاشانی برای محکومین غیرعمد مالی در بند زندانیان کاشان در جشن گلریزان کاشان خبرداد.

علی فرزانه گفت: 260 نفر از زندانیان جرائم مالی و غیر عمد در زندان‌ کاشان چشم انتظار کمک‌های نیکوکاران برای آزادی هستند.

فرزانه اظهار داشت این تعداد افراد به دلیل جرائم غیر عمدی مانند چک‌های بلامحل، مهریه، دیه و بدهی مالی در زندان‌ به سر میبرند.

وی اضافه کرد: 191 نفر از محکومان جرائم مالی و غیرعمد شامل زن و مردسال گذشته از زندان کاشان آزاد شدند که شامل 32 نفر بدهکار دیه، 110 نفر بدهکار مالی، 46 نفر مهریه و سه نفر نیز در ارتباط با نفقه بودند.

وی میزان بدهی زندانیان آزاد شده در سال گذشته را افزون بر 142 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: شاکیان بیش از 66 میلیارد و 960 میلیون ریال از این مبلغ را بخشیدند.

رئیس ستاد دیه شهرستان کاشان گفت: بخشی دیگر این بدهی از سوی بستگان، کمک های مردمی و نیکوکاران تامین و سایر مبلغ نیز به صورت بلاعوض نیز توسط ستاد دیه کشور پرداخت شد او با اشاره به پرداخت افزون بر پنج میلیارد ریال به صورت بلاعوض به 68 زندانی از سوی ستاد دیه کاشان در سال گذشته بیان کرد: بیش از 870 میلیون ریال نیز در این مدت تسهیلات بدون کارمزد به 21 نفر زندانی پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار