رئیس اداره آموزش و پرورش کارون خبرداد :

رشد انتشار اخبار آموزش و پرورش کارون در خبرگزاری ها و پایگاه های خبری

اهواز (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش کارون از انتشار بیش از 150 خبر در خبرگزاری های مختلف در بازه زمانی مهر 96 الی خرداد 97 خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۶۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
رشد انتشار اخبار آموزش و پرورش کارون در خبرگزاری ها و پایگاه های خبری

عزیز مزرعه رئیس اداره آموزش و پرورش کارون با بیان اینکه بیش از 150 خبر در بازه زمانی مهر 96 الی خرداد 97 از آموزش و پرورش کارون در خبرگزاری ها و پایگاه های مختلف خبری منتشر شده است ؛ گفت : اخبار منتشر شده در پورتال این اداره نیز بیش از 148 درصد نسبت به مشابه سال گذشته رشد داشته است .

وی با بیان اینکه پوشش خبری و بروز رسانی پرتال اداره آموزش و پرورش کارون از جمله اولویت های کارشناسی روابط عمومی این اداره است ، گفت : مجموع اخبار منتشر شده در شش ماهه اول سال 96 ، 94 خبر بوده است در حالی که مجموع اخبار منتشر شده شش ماهه دوم سال 96 به بیش از 234 خبر می رسد .

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون با اشاره به تهیه خبر از معاونت های مختلف اداره آموزش و پرورش کارون در جهت معرفی فعالیت های صورت گرفته ، افزود : بیش از 20 گزارش از فعالیت ها ، مراسمات و همایش های آموزش و پرورش کارون در بخش های مختلف خبری صداو سیما تهیه و پخش گردیده است .

وی با اشاره به تعامل مثبت رسانه های مختلف استان با آموزش و پرورش کارون ؛ عنوان کرد : روابط عمومی کارآمد عاملی برای ارتباط، معرفی دستاوردها و پیشرفت سازمان ها است و ظرفیت موثری در راهبری افکار عمومی و اطلاع رسانی هدفمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار