معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز خبر داد:

طرح فرایند اجرای آزمون انتخاب و انتصاب مدیران و طرح آزمون آزمایشی شایستگی های حرفه ای مدیران تبیین شد

کرج (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از تبیین طرح فرایند اجرای آزمون انتخاب و انتصاب مدیران و همچنین طرح آزمون آزمایشی شایستگی های حرفه ای مدیران خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۶۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح فرایند اجرای آزمون انتخاب و انتصاب مدیران و طرح آزمون آزمایشی شایستگی های حرفه ای مدیران تبیین شد

در جلسه ی کمیته توانمند سازی استان ، از طرح فرایند اجرای آزمون انتخاب و انتصاب مدیران و همچنین طرح آزمون آزمایشی شایستگی های حرفه ای مدیران ، رونمایی شد .

حسین رحمانیان ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری مراسم تجلیل از معلمان شاخص استان ، گفت: در معاونت پژوهش و برنامه ریزی ، کارگروه ویژه ای تشکیل و نسبت به برنامه ریزی و تعیین وظایف و تقسیم کار ، اقدام شده است .

رحمانیان در ادامه افزود : در مرحله اول 400 نفر از مدیران نواحی چهارگانه کرج ، تحت پوشش این طرح ، قرار خواهند گرفت که برگزاری این آزمون ها نیاز به همدلی و همکاری کلیه ی دوایر مرتبط با آزمون را می طلبد .

در ادامه پورروستا، رئیس اداره برنامه ریزی ، از تشکیل جلسات هماهنگی مسئولین آموزش نیروی انسانی ، هر 45 روز یکبار ، خبر داد و گفت : در سال گذشته با همت و تلاش همکاران در مناطق توانستیم آمار جدیدی از نفر ساعات برگزار شده در سامانه ثبت کنیم که جای تقدیر و تشکر از زحمات کلیه ی دست اندرکاران دارد .

شکیبا، کارشناس مسئول برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی از تغییرات در سامانه ی FTP خبر داد و گفت : برگزاری دوره های کتب تازه تالیف پایه دوازدهم به صورت مجازی برگزار خواهد شد که مستلزم ارتقاء استاندارد های مراکز آزمون مناطق ، می باشد.

در ادامه ی جلسه معاونین پژوهش و مسئولین آموزش نیروی انسانی مناطق به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار